Avatar billede Pia Novice
08. februar 2020 - 16:30 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Driver Xerox 6180 phaser mfp

Har fået en brugt Xerox 6180 phaser mfp - mangler driver og har søgt på nettet - kan ikke finde - nogen der ved hvor jeg skal søge eller hvor driveren ligger.... til Windows 10
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. februar 2020 - 17:10 #1
Avatar billede Pia Novice
08. februar 2020 - 17:28 #2
Har været inde på siden - downloaded og udbakken - men der er ingen setup filer?
Avatar billede Pia Novice
08. februar 2020 - 17:29 #3
Ud pakket skulle der selvfølgelig stå......
Avatar billede hjolsen Ekspert
08. februar 2020 - 18:43 #4
du kan bruge .inf filen til at installere driverne med !
Dobbelt klik på den !
Avatar billede Pia Novice
08. februar 2020 - 20:24 #5
Ved dobbeltklik på UNIV_5.703.12_OPS_x64_driver.inf - åbnes fil mappe - ud pakkes og bliver til diverse dll filer (programudvidelse) men jeg har brug for - start fil - har først lige fået printeren......
Avatar billede hjolsen Ekspert
08. februar 2020 - 21:05 #6
Blandt de indpakkede filer er der mindst en .inf fil som du kan dobbeltklikke på og derved installere driveren
Avatar billede Pia Novice
09. februar 2020 - 09:53 #7
Nu har jeg slettet alt jeg har downloadet alt igen - ud pakket - men der er ikke en .inf fil iblandt..... jeg aner ikke hvad jeg skal gribe i?
Avatar billede hjolsen Ekspert
09. februar 2020 - 10:52 #8
Har lige hentet og der er en inf fil imellem , Hvis du ikke kan se den prøv lige at slå visning af skjulte filer til !
Avatar billede Pia Novice
09. februar 2020 - 12:08 #9
Tjekker med det samme 👍
Avatar billede Pia Novice
09. februar 2020 - 12:31 #10
nu har jeg slået vis skjulte filer til - den eneste .inf fil der er er denne:
x3UNIVP.inf - og den åbner blot i noteblok med en tekst beskrivelse ?
til gengæld er der 2 .exe filer - men de virker ej heller - hvad dælen skal jeg gøre ?????
Avatar billede hjolsen Ekspert
09. februar 2020 - 12:42 #11
Prøv at højre klikke på filen  , så bør du få muligheden for at installere !
Avatar billede Pia Novice
09. februar 2020 - 13:08 #12
når jeg højreklikker og trykker installer - beder den bare om at åbne filen ? og spørger om jeg vil tillade at denne app laver ændringer på min enhed ?
jeg har tjekket i printer opsætning, om den nu genkender printer - men nej
Avatar billede hjolsen Ekspert
09. februar 2020 - 13:40 #13
Prøv lige en anden vej rundt.
Ses printeren i enhedshåndtering  (evt som ukendt enhed) , vælg så her at opdatere driveren og pej manuelt på den mappe med de udpakkede filer !
Avatar billede Pia Novice
09. februar 2020 - 14:33 #14
den ses overhovedet ikke i enhedshåndteringen...…
hvis jeg søger printer kommer kun de andre printere jeg har installeret....
Avatar billede Pia Novice
09. februar 2020 - 14:35 #15
prøver nu at søge manuelt - og tror den har fundet Xerox - yes nu virker det - ej for pokker altså - sikke en vej - TAAAK for hjælpen :-)
Avatar billede hjolsen Ekspert
09. februar 2020 - 14:49 #16
Velbekomme !