Avatar billede Tvins Juniormester
23. marts 2020 - 17:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 i 1 pc med integreret 4g/LTE

Findes der pc integreret i skærmen (hedder vidst 2 i 1 pc'er) hvor der er integreret mobilt bredbånd så man kan putte kort i direkte?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2020 - 17:24 #1
Lenovo Yoga med tilbehør (ikke vist, men det er sikkert en router, der kobles på usb)
https://www.lenovo.com/dk/da/laptops/yoga/yoga-c-series/Yoga-C640/p/88YGC601300
8500 kr er dog pebret, me thinks...
Avatar billede Tvins Juniormester
23. marts 2020 - 17:33 #2
Hej Claes. Jeg tænker mere på en pc som apple iMac lignende, men windows kørende pc'er.
Avatar billede Tvins Juniormester
23. marts 2020 - 20:49 #4
Hej Claes. Mobil bredbånd skal være integreret. Og selve PC indholdet og skærmen skal være samlet i et stykke som en iMac f.eks. Findes der sådan nogen?
Avatar billede Tvins Juniormester
24. marts 2020 - 10:47 #6
Hej hjolsen. Nr. 2 link var lige det jeg ledte efter. Tusind tak :-)