Avatar billede Cobelz Novice
24. april 2020 - 23:25 Der er 3 kommentarer

Mix af producent eller samme producent

Hej

Jeg er på udkig efter et løbeur og høretelefoner og har her fundet et Garmin ur og nogle jaybird høretelefoner og så har jeg en Samsung telefon. - altså 3 forskellige producenter der skal kunne arbejde sammen.

Mit spørgsmål går på om der er noget vundet ved at holde sig til en producent f.eks Samsung som kan tilbyde både telefon, ur og høretelefoner eller har det ingen betydning at man mixer produkterne?

Ser frem til svar og på forhånd tak.
Avatar billede kurt54 Ekspert
24. april 2020 - 23:50 #1
Garmin ure fungerer udemærket med android og iphones - hvilket næsten er et must for Garmin da de aldrig har været stærke på telefonsiden som de vist helt har skippet . hoved telefoner følger gængse standarder enten bluetooth eller cablet og mixes uden problemer.
Avatar billede Cobelz Novice
25. april 2020 - 14:29 #2
Tak for svar Kurt54, jeg er godt klar over at de forskellige produkter fungerer sammen, men synes det kunne være interessant at undersøge om man får et bedre "setup" og samlet produkt ved at holde sig til en producent eller omvendt.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
27. april 2020 - 14:48 #3
Havde det nu være apples økosystem så havde der nok været noget, men jeg tvivler på det ved samsung.