Avatar billede lektortl Juniormester
25. maj 2020 - 14:37 Der er 1 kommentar

Skygger på udskrift

Printer = OKI ES7470
Der er begyndt at komme nogen grå grimme udtværede skygger på udskrifterne.
De kom tilsyneladende af sig selv.
Tonere er ikke tomme.
Jeg har prøvet at tage tonere ud og støvsuge uden at det hjalp.
Er der noget nemt at prøve?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. maj 2020 - 21:31 #1
Det er din(e) tromle(r) der er problemet. Den slides langsomt, og kan ikke gendannes/støvsuges/repareres - der skal ny til.

I de fleste små printere sidder disse indbygget i tonerpatronen, men OKI plejer at have dem separate - det vil jeg tro din også har.