Avatar billede thedd Novice
09. juli 2020 - 09:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvis sum er = -56 så skriv nul

jeg har en celle der skal skrive 0 hvis der ikke er noget tal indtastet i cellen ved siden af. er der nogle der kan hjælpe mig med dig. den nuværende formel ser sådan her ud
=IF([@[Uge 1]]>8;([@[Uge 1]]-8);IF([@[Uge 1]]<8;([@[Uge 1]]-8);))
Avatar billede Jan K Ekspert
09. juli 2020 - 10:29 #1
Måske noget i stil med

IF(ISEMPTY(cellen ved siden af);0":din formel)
Avatar billede thedd Novice
09. juli 2020 - 10:38 #2
ja men jeg kan ikke finde ud af hvor i formlen den skal sætte ind.
Avatar billede Jan K Ekspert
10. juli 2020 - 09:44 #3
Den oprindelige formel skal indsættes i den nye som vist.