Avatar billede Peddersn Novice
03. august 2020 - 20:26 Der er 7 kommentarer

Feedback med henblik på bedre konvertering

God aften,

Jeg har problemer med at få en underside til at konvertere. Det går generelt ret godt med hjemmesiden, men specielt https://murerfirmaet.dk/nybyggeri/ har svært ved at smide nogle opgaver af sig. Faktisk har den slet ikke givet nogle opgaver i ca 10 måneder.

Nu har jeg bedt en tekstforfatter, som er dansklærer om at lave nogle fede tekster. Er det ellers noget som falder forkert i jeres øjne?

Ris og ros modtages med kyshånd.

Mvh

Peter Pedersen
Avatar billede MogensR Praktikant
03. oktober 2020 - 01:28 #1
Jeg synes din side ser fin ud, og vil også tro at den kan konvertere besøgende til tilbud.

Når jeg smider URL'en ind i et tool som f.eks. Ubersuggest, så estimere den 0 besøgende til siden med nybyggeri og der er nok mere derfor du ikke får nogle konverteringer.

Så i stedet for konverteringsoptimering er det måske SEO du skal kigge på.
Når der så er nogle besøg så kan du optimere med A/B spittest osv.

Det er naturligvis sværere at konvertere et relativt dyrt produkt som et nybyggeri er end et par sokker til 99,-

God vind med projektet.
Avatar billede MogensR Praktikant
03. oktober 2020 - 01:32 #2
Kom lige i tanke om en ting...

Måske det kunne være en god ide at sætte et Danmarkskort ind hvor jeres "aktionsradius" er makeret.
Ellers kræver det en del læsning for overhovedet at finde ud at om i vil bygge i det område man har påtænkt.

Vh.
Mogens
Avatar billede Peddersn Novice
24. oktober 2020 - 16:10 #3
Hej Mogens,

Mange tak for din feedback.

Så giver det jo meget god mening at den ikke rigtig giver arbejde af sig.

Ja, er med på hvad du mener.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
25. oktober 2020 - 05:53 #4
Lige en ting mere ....
Den "Fu....." popup! Hvor der står (Nybyggeri), tilføj (i østjylland).

Der er meget mere der kan gøres, men det ligger udover, hvad vi kalder "gratis råd"!
Men du kan jo henvende dig, hvis du vil have et "SEO spark ;-)
Avatar billede seierup Novice
14. januar 2021 - 08:16 #5
Der er flere lavt-hængende frugter du kan optimere på. Det er ret tydeligt at SEO er i fokus på siden og det er vigtigt - men dit indhold kan optimeres og gøres mere læsevenligt ..

Hvis du skal have et tilbud, så kig forbi https://seierup.dk
Avatar billede Peddersn Novice
19. januar 2021 - 09:57 #6
I må gerne sende en pris og en plan til murerentreprisen@gmail.com hvis i mener i kan hjælpe.

Jeg har også siderne https://vandskuringpris.dk og https://nytbadevaerelse.dk
Avatar billede Mathias MN Juniormester
19. januar 2021 - 10:32 #7
Hej Peter,

Jeg ville også kigge ind i, at fremhæve jeres USP'er endnu mere
- Altså fremhæve flere årsager til, at folk skal indtaste deres information og trykke "få uforpligtende tilbud"

Evt. nævn "Få tilbud indenfor 24 timer", "Over 1000x glade kunder" og "kundeservice 365 dage om året"

Eksempel https://www.bikester.dk/
På denne side fremhæver de, at der tilbydes 30 dages returret, gratis retur og gratis levering fra 599 kr.

Det fremhæves i headeren, på produktsider og få andre steder
På den måde kan de effektivt fremhæve hvorfor forbrugere skal vælge dem uden, at gå ind og lave unikke USP'er til alle landingssider

I princippet ville du kunne gøre det samme, da mine eksempler på USP'er også er gældende for dine andre landingssider

Bedste hilsner,