24. september 2020 - 14:15 Der er 1 kommentar

Feedback på hjemmeside om Black Friday

Hej Eksperter

Jeg har i et par måneder arbejdet intenst på hjemmesiden https://black-friday-tilbud.dk/ som jeg forsøger at få klar til Black Friday allerede i år - selvom jeg er kommet sent i gang.

Jeg kunne godt bruge noget feedback på både design og funktionalitet.

Derudover vil jeg gerne vide om i specifikt leder efter gode tilbud på Black Friday? Hvis ja, hvad går i efter og hvad er jeres fremgangsmåde?
23. november 2020 - 16:01 #1
Slet ingen bud på konstruktiv kritik til siden?