Avatar billede sabine Praktikant
08. oktober 2020 - 16:59 Der er 2 kommentarer

autofilled email adresser

Hvorfor kommer der 31 forskellige forslag til e-mail adresser frem, når jeg vil logge ind på fx PayPal eller gmail.?
Under hver mail adresse står der "fra dette websted" - betyder det, at det er fra min computer disse mails er oprettet, eller brugt til at logge ind på forskellige sider med?
Kender ingen af disse email adresser, kun min egen og min søn, som bor her.
Kan nogen forklare det?
Avatar billede Jan Seniormester
09. oktober 2020 - 00:29 #1
ja, nogen har adgang til din computer, og har forsøgt at logge ind 31 gange.
ellers ville det ikke være i historikken.

jeg synes du skal tage en kopi af alle dine data, over på en ekstern hdd, og så installere windows forfra, komplet ren røv.

for der er 99% chance for at du er inficeret
Avatar billede Jan Seniormester
09. oktober 2020 - 00:30 #2
og overvej så at købe et program som MalwareBytes, det blokerer for en hel masse malware