Avatar billede trim Praktikant
27. oktober 2020 - 14:43 Der er 4 kommentarer

YouSee Kaon router åbne porte til spil

Hejsa

jeg kan desværre ikke spille online, efter at jeg er overgået til YouSee, og har fået ny router. Min gamle udbyder Fullrate (nu YouSee også), havde åbnet de fornødne porte, og det kørte. YouSee har ikke en teknisk support, som kan noget overhovedet, og henviser til deres forum, og en tynd online router guide. Jeg har mest af alt lyst til at smide dem på porten igen, for man betaler åbenbart ekstra for dårlig service, men måske er der en som har vejen til hullet igennem her på dette forum.
Avatar billede INK Ekspert
27. oktober 2020 - 15:44 #1
Kender ikke Kaon router, men kan se i installationsvejledning, at du kan logge ind på routeren og foretage de ønskede indstillinger. I bunden af routeren står bruger: admin og et password.
Avatar billede trim Praktikant
27. oktober 2020 - 15:50 #2
Tak for dit svar, men så langt var jeg nået allerede:-) Men ikke nok
Avatar billede claes57 Ekspert
27. oktober 2020 - 16:23 #3
se under portforwarding på https://www.telenor.dk/kundeservice/bredband-og-telefoni/kaon/los-dit-problem/
det er sikkert samme metode
Avatar billede nopsen Ekspert
27. oktober 2020 - 17:33 #4
hvad med at følge op på den hjælp du får i dine spørgsmål herinde?

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/109188?last=957419