Avatar billede DBS61 Juniormester
10. november 2020 - 10:32 Der er 1 løsning

Android tablet - "emui desktop" låser

Jeg har en Huawei Android tablet liggende, som jeg har lovet at hjælpe med :o)

Når man starter den op, så kommer det normale skærmbillede frem med ikoner til apps på skrivebordet osv. Der er et lille "øje" i øverste højre hjørne.

Efter nogle sekunder forsvinder det normale skrivebord, og man kan nu kun se et ikon for "mine filer" og et ikon for "Chrome". Jeg ved desværre ikke nok om tablets til at se hvordan jeg kan låse den op, men der sker intet når jeg swiper fra alle verdenshjørner :-)

Jeg kan lave en factory reset, men før jeg gør det - er der en venlig sjæl som kan gennemskue hvad der er galt?

På forhånd tak.
Avatar billede DBS61 Juniormester
10. november 2020 - 10:47 #1
Det ser ud til jeg har fået det løst - det ser ud til, at man havde skiftet system bruger ved en fejl ... aner ikke hvordan jeg løste det, men det virker vist nu :-)