Avatar billede LTG Novice
26. november 2020 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vba kode skal sprige celler over i filter

Jeg har en VBA-kode, som åbner flere filer op via link og retter i dem, lukker og gemmer. Jeg kan ikke få dette loop til at springe celler over, som jeg har filtreret fra. Altså så disse links springes over og VBA ikke åbner disse og retter.
Avatar billede kim1a Ekspert
26. november 2020 - 10:02 #1
Bruger du loop? offset? select til at vælge hver celle med link? Måske det vil hjælpe at se den del af din kode.
Avatar billede LTG Novice
26. november 2020 - 10:27 #2
counter = 1

Do While counter < forskellig antal loop fra gang til gang...

    Selection.Hyperlinks(1).Follow NewWindow:=False, AddHistory:=True

Og så her en masse den retter i filen.....

    counter = counter + 1

Loop
Avatar billede kim1a Ekspert
26. november 2020 - 13:15 #3
Utestet men hvad med if row hidden?
Avatar billede LTG Novice
26. november 2020 - 14:08 #4
DET VIRKER :-)

Do While counter < forskellig antal loop fra gang til gang...

If ActiveCell.EntireRow.Hidden = True Then ActiveCell.Offset(1, 0).Select

    Selection.Hyperlinks(1).Follow NewWindow:=False, AddHistory:=True