Avatar billede zmartodk Juniormester
17. december 2020 - 19:00 Der er 4 kommentarer

Excel i Powerpoint - Automatisk opdatering af kæder - Delt fil

Hej
Er det nogle som kan hjælpe med følgende problem.
Har en powerpoint-præsentation som ligger på et netværksdrev.
I denne powerpoint er der indsat et objekt med excel data/excel-fil, som også ligger på netværksdrevet.

Excel-filen er "kædet" sammen med PowerPoint.
Men powerpointen skal køre på en storskærm, og jeg gerne blot kunne rette i excel-filen, på en anden maskine på netværket, men her driller det.

Jeg skal manuelt ind og vælge "Opdater Kæder" for at få de ændringer i excel med som jeg laver. (Og automatisk opdatering er slået til)
Så kan man ikke gøre det på det måde at når præsentationen vises på skærmen, så opdaterer den selv (kæderne).
Håber spøgsmålet forståes.
Bruger Office 365
På forhånd tak,
Avatar billede Jan K Ekspert
17. december 2020 - 20:03 #1
Så idt jeg ved kan PP ikke opdatere automatisk i Præsentationsvisning.
Avatar billede toufik mhd Novice
16. april 2021 - 00:29 #2
PP ikke opdatere automatisk i Præsentationsvisning.
Avatar billede Jan K Ekspert
17. april 2021 - 11:25 #3
#3 Et svar er nok 😀
Avatar billede toufik mhd Novice
26. april 2021 - 20:18 #4
PP ikke opdatere automatisk i Præsentationsvisning.
https://1921681001.id/ , https://19216811.cam/.onl/