Avatar billede Tvede Praktikant
21. februar 2021 - 11:15 Der er 2 kommentarer

EdgerouterX

Hej
Har købt en edgerouterx og sat den op i henhold til anvisninger og det fungerer fint med mit LG TV samt en internet boks til tv programmer, men når jeg tilslutter min Marantz forstærker via edgerouter er der ingen forbindelse. Har tilsluttet Marantz direkte til det lan som går til edgerouter og så er der forbindelse, så tænker det må være edgerouter der skal indstilles på en anden måde for den kanal der går til Marantz forstærker?
er ikke den store ekspert i IT så uoverskueligt at læse mig frem til en løsning på nettet, så måske nogen der har et bud på hvad jeg skal gøre.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2021 - 12:24 #1
der er lange tråde om det, men her er en, der beskriver noget (som jeg ikke ved andet om) https://forum.universal-devices.com/topic/15098-marantz-receiver-ip-control-help/page/3/
Avatar billede jk45 Forsker
21. februar 2021 - 21:30 #2
Du skal være opmærksom på at edgerouter som standard ikke tilbyder net på alle porte, det skal opsættes manuelt. Der er ikke automatisk bridge.