Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2021 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forbinde Netgear Router - Korrekt (Kapler)

Vi har en Netgear Router (Kan ikke se mærket eller nummer)
*
Vi har fået den af en af svigersønnerne, og han satte den op. Med kapler.
*
Den virkede fint.
*
Åh - Øh, forleden faldt routeren ned. Nogen kom til at skubbe til en reol. (Børn).
:
Jeg satte kabler ind. Men var ikke sikker på, at det var de rigtige indgange.
*
Der var et gult -
Hvilket kabel skal i der ?
Det fra fælles PC forbindelsen ?
*
Så har jeg et kabel til "mig selv" -
Resten er trådløst ...
*
Noget virker optimalt andet gør ikke.
*
Kort og godt er jeg i tvivl om. Hvilket kabel, der skal sætte i hvilke porte ?
2 kabler - Et fra fælles stikket. Et fra mit eget - til mit egen.
*
Vi har 5G. - Er der forskel på. Hvilken port den stationære PC skal benytte ?
*
Svigersønnen, som satte det op. Er ikke hjemme disse par dage.
*
Med Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. marts 2021 - 17:48 #1
Det med børn kan vi nok ikke hjælpe dig med - men lad stå til advarsel for andre.  ;)

Hvis der er een gul port, og 4 andre, så er det helt sikkert hen til "fælles PC forbindelse".

Kablet til din egen PC kan komme i en vilkårlig af de andre porte.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2021 - 18:54 #2
Tak for et hurtigt svar - erikjacobsen !
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2021 - 19:16 #4
Hopper af tråden :-D
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2021 - 21:40 #5
Tak + God Nat