Avatar billede Uvanga Ekspert
13. maj 2021 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB Indsæt kode på USB-stick

Jeg har søgt lidt på nettet efter en gratis, eller billig løsning for at sætte kode på en USB-stick. Der dukker forskellige op, så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge. Er der nogen der erfaring med et program?
Jeg har ikke Bitlocker på min PC.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. maj 2021 - 12:35 #1
Her er måske det du søger:

https://www.youtube.com/watch?v=7XEUXGmmhrI

🤞
Avatar billede Uvanga Ekspert
13. maj 2021 - 22:11 #2
Tak for dit link. Det virker noget omfattende, så jeg ledte lidt videre på nettet, og fandt faktisk et gratis program som jeg allerede har taget i brug. Virker fint👌
Programmet hedder: Rohos
Programmet opretter en partition på USB, partition rummer max 8GB, men man kan oprette så mange partitioner a' 8GB som USB kan rumme.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. maj 2021 - 22:53 #3
Godt det lykkedes 😀
Avatar billede supportsiden Professor
14. maj 2021 - 08:24 #4
Hvis du har Windows 10 har du Bitlocker (men nok ikke i brug)
Du kan så vid jeg husker, godt kryptere USB drev uden at køre BL på interne drev
Så slipper du for 3. parts software og begrænsninger i diskstørrelse