Avatar billede jangeo Praktikant
19. september 2021 - 09:59 Der er 2 kommentarer

Paper jammer

Jeg har en Epson WF-2510 printer og den bliver ved med at skriver, at der sidder noget papir i klemme, hvilket der ikke gør, hvad skal jeg gøre for at få den fejlmeddelelse væk, så jeg igen kan printe

MVH

Jan
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2021 - 10:15 #1
Prøv at kigge lidt på video her:
https://www.youtube.com/watch?v=6NWGvY25O1Y
Grunden til du får fejlen kan være en mekanisk fejl eller skidt på den sensor der fortæller om du har paper jam.
Avatar billede jangeo Praktikant
19. september 2021 - 10:33 #2
220661

Tak for videoen, regnede også med at det var sensoren, men vidste ikke lige hvor den sad , så vil prøve senere om jeg kan skille printerne af, så meget at jeg kan komme til den