Avatar billede cht22 Professor
27. oktober 2021 - 18:01 Der er 6 kommentarer

Streaming af live video med webcam og chat og mulighed for flere streamer med webcam samtidig

Kan man bruge Microsoft Teams til at streame live til hele Danmark (andre lande må også gerne se med)?

Eller er der noget der er bedre?

Ved der findes YouTube, Facebook, Instagram og Tik Tok

Jeg er bare ikke interesseret i at live videoen automatisk bliver gemt og jeg kan ikke umiddelbart se mulighed for at vælge dette fra på YouTube og Facebook

Vil ikke forklare det nærmere lige nu
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. oktober 2021 - 18:24 #1
Du kan ikke sikre dig mod at en video der vises på skærm ikke gemmes.
Avatar billede cht22 Professor
27. oktober 2021 - 18:47 #2
Det er også ok hvis andre optager videoen, jeg vil bare ikke have at videoen automatisk bliver gemt hos mig.

Er det muligt i Microsoft Teams at få vist video, chat og deltagere i samme skærmbillede?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. oktober 2021 - 19:04 #3
Team er et hold (ie lukket gruppe), og der er lige ved at blive indført kryptering fra start til slut. De andre er 'fællesskaber' der kan ses for andre hvis det deles.
Avatar billede cht22 Professor
27. oktober 2021 - 19:39 #4
Ja I kan være med i mødet når I har link

https://teams.live.com/meet/94274361589992

(jeg ved ikke helt om det er muligt at beholde samme link til eventuelt nye møder efterfølgende)
Avatar billede claes57 Ekspert
28. oktober 2021 - 10:13 #5
Der er man så med i teamet (har en 'invitation') - men ikke live til 'gud og hver mand'.
Det er nye link hver gang - ellers ville et firma, der taler med konkurrent-x jo åbne for at denne kan følge med i senere møder med konkurrent-y
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
02. november 2021 - 15:50 #6
Så en artikel fornyligt, læste den dog ikke. Men muligt du kan finde noget brugbart https://www.sitepronews.com/2021/11/01/seven-pro-tips-to-help-remote-teams-socialize/