Avatar billede Easterchrish Praktikant
28. november 2021 - 20:42 Der er 2 kommentarer

Skærm Går i power saving mode når jeg laver dual monitoring?

Hej Allesammen!
Første gang jeg stiller et spørgsmål herinde, og håber virkelig at jeg kan få et godt svar her!

Først og fremmest vil jeg gerne starte med at sige, at jeg INGEN computer erfaring har, så det må gerne skæres så meget ud i pap som muligt hehe!

Jeg har siden september 2019 haft en pc med dertilfølgende skærm.
Skærmen jeg har haft siden købet af pc hedder: "Lenovo 25" Y25f-10 FullHD 144Hz Freesync"

Grafikkortet i min pc hedder: "MSI GeForce GTX 1660 ARMOR 6G OC"

Jeg har ikke haft nogle problemer indtil igår hvor jeg har købt skærm mere. Så jeg kan lave "Dual Monitoring".

Skærmen jeg har købt igår hedder: "Samsung C27F390 27" buet skærm (sort)"
nogle gange sker der det at min gamle skærm går i power saving mode og alt kører på min Samsung skærm. Så er jeg nødt til at genstarte skærmen før jeg kan få gang i dem igen. Ved vitterligt ikke hvad årsagen kan være. Det eneste jeg har været inde og pille ved er HZ på skærmene. Begge skærme kørte på 60 hz da jeg connectede dual monitoring. Jeg ændrede min Lenovo skærm til 143 hz. Kan det være det der er et problem? og i så fald hvordan bliver det løst?

Vh
Christian
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. november 2021 - 21:40 #1
Jeg har fundet noget på YouTube der måske kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=3YJrIAGmbSk

https://www.youtube.com/watch?v=vhoTZ_Bljgo
Avatar billede Easterchrish Praktikant
28. november 2021 - 21:53 #2
Tak ErikHg, jeg vil prøve at kigge på dem