Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2021 - 16:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

overvågning tempereturer og styring af rgb

hej

har købt en Lenovo, den havde problemer med win11 opgraderingen som ikke ville gå igang selvom den selv foreslog det.

Det problem hjalp microsoft support med. de hentede nyt win 10 lavede clean install og opgraderede så til win 11. så langt så godt.

men nu ligger der jo intet præinstalleret Lenovo stuff på.

har fået fat i drivere fra nvidia og realtek osv. meeen Lenovo havde et smart program der hjalp med pc status,temperature, farver på rgb blæsere osv. det kan jeg så ikke finde igen, og Lenovo Premium support kunne heller ikke hjælpe. Hun lød ret uvidende på det tekniske, selvom hun var flink og sød. såhh nogen forslag ?
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2021 - 16:38 #1
det er denne pc

Legion T5-26AMR5 Desktop (Lenovo) - Type 90RC
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. december 2021 - 16:46 #2
Er det Lenovo Vantage du mener ?

Can you download Lenovo Vantage?
Type Lenovo Vantage at the search bar in Microsoft Store. Click the Lenovo Vantage icon to access the application page. Then click Get and Launch to download Lenovo Vantage. Click Launch after downloading Vantage and Vantage will load and open.
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2021 - 17:55 #4
hold da op, det ligner og lyder som det. jeg er lige igang med at installere det.

sjovt jeg hentede det fra lenovos hjemmeside under driver download, men der installere den noget men man kan aldrig finde det igen
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2021 - 17:57 #5
det virkede :-)