Avatar billede krexi Praktikant
15. februar 2022 - 20:56 Der er 1 kommentar

vurdering af pc

Jeg har længe ville have vurderet min pc men vidste ikke hvordan jeg kunne før jeg så denne hjemmeside

cpu-Intel Core i9 9900K

ram 32.0GB Dual-Channel  2666mhz

bundkort-ASUSTeK COMPUTER INC. PRIME Z390-P

grafikkort- msi rtx 3070 x trio

plads. en ssd 500 gb
og en ssd med 1 tb
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2022 - 07:34 #1
mht hvad? til mit brug (lettere skriv og lidt sudoku) så er det overkill.
Med prisernes udvikling, så er det godt, at den er købt, da priserne forventes (bla af mig) at stige 10-15 % i år, bla pga https://www.computerworld.dk/art/259744/ssd-priserne-stiger-igen-om-lidt-6-5-milliarder-gigabyte-ssd-lager-er-gaaet-op-i-roeg