Avatar billede bpnorskov Juniormester
23. februar 2022 - 16:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke printe

Vi har købt en ny printer, HP Envy Photo 6220.
I starten kunne vi godt printe omend med noget besvær fra vores bærbare HP Elitebook. Det kan vi slet ikke nu. Den skriver bare, at det skete en fejl, og at den ikke kan printe dokumenter.
Vi kan stadig printe fra Android tlf.
Software og driver er selvfølgelig installeret.
Hvad kan årsagen være?
På forhånd tak!
Birthe
Avatar billede Erik K Ekspert
23. februar 2022 - 16:29 #1
Har du også tilføjet den som standardprinter under enheder i Windows?
Avatar billede bpnorskov Juniormester
23. februar 2022 - 16:45 #2
Ja, det har jeg.
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. februar 2022 - 17:09 #3
Prøv at afinstallere driverne helt.
Find derefter producenten (HP´s) hjemme og download de nyeste drivere derfra.
Jeg går ud fra at der er tale om Windows 10 som styresystem.

https://support.hp.com/dk-da/drivers/selfservice/hp-envy-photo-6200-all-in-one-printer-series/9073045/model/16483170
Avatar billede bpnorskov Juniormester
23. februar 2022 - 17:46 #4
Tak for hjælpen. Det fungerer!
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. februar 2022 - 18:07 #5
Velbekomme👍