Avatar billede kulawig Professor
31. marts 2022 - 10:23 Der er 2 kommentarer

2-trins verifikation / 2fa / MFA

Multi-Factor Authentication
2-trins verifikation
2 Factor Authentication

Kært barn har mange navne

hvad bruger i af software / hardware til at sikre login til Feks. VPN
gerne en løsning med OTP (one time password) via SMS

mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2022 - 17:21 #1
Hvorfor dog? Alt bliver sendt til Rusland alligevel...
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1039405?k=8393934
Hvis folk bruger en defekt software til at styre adgang til 'the dark side' og russerne sidder og lytter med i klar tekst?
Avatar billede kulawig Professor
01. april 2022 - 08:06 #2
#1

jeg tænker både NSA/SVR/MSS Lytter med og det bekymrer mig ikke så meget ... for det kan vi nok ikke gøre meget ved :-/

men jeg vil gerne holde almindelige luskerøver og småkriminelle ude af mit netværk