Avatar billede HHA Professor
13. juni 2022 - 14:14 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kopiere betinget formattering

Hejsa,

Jeg kæmper med at kopiere den betingede formatering af en celle videre til den næste 100 stk.

Jeg har nogle datoer stående i kolonne G og vil have nedenstående formatering ned gennem de mange næste rækker.
Men den bliver ved med at henvise til G5 cellen, men den skal jo skifte med når jeg sætter den ind i række 6 osv.

Koden ser sådan ud: =IDAG()-G5<182

Jeg har prøvet format penslen med enkelt og dobbelt klik, uden held.
Avatar billede HHA Professor
13. juni 2022 - 14:24 #1
Bruger Office 365.
Avatar billede jens48 Ekspert
13. juni 2022 - 15:30 #2
Der er ikke noget galt. Office 365 viser det på den måde. Når formateringen gælder for for eksempel G5:G100 vil den uanset hvilken celle du vælger vise den formatering der gælder for første celle
Avatar billede HHA Professor
13. juni 2022 - 15:35 #3
Ok, det var det jeg bed mærke i, at den viste samme formel hvis jeg klikkede på en celle længere nede.
Ser lige om den ændrer sig i morgen :)
Avatar billede HHA Professor
14. juni 2022 - 11:40 #4
Det virker som du siger jens48.
Men hvad skal der stå i formlen, for det er vist ikke rigtigt det jeg har....

Jeg har en datoer stående i kolonne G, fx 01-07-22 og vil gerne have cellen farvet rød 6 mdr. før man kommer til datoen.

=IDAG()-G5<182
Avatar billede jens48 Ekspert
14. juni 2022 - 13:21 #5
Skal du så ikke skrive formelen som

=G5-182<IDAG()
Avatar billede HHA Professor
14. juni 2022 - 13:28 #6
Jo, selvfølgelig.
Var vist frosset fast i nogle andre forslag fra google.....🙈

Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede ahmed royce Novice
25. juni 2022 - 09:20 #7
Men hvad skal der stå i formlen, for det er vist ikke rigtigt det jeg har....
https://downloadnox.onl/      https://vidmate.cool/        https://vlc.onl/