Avatar billede ranni Forsker
28. august 2022 - 12:47 Der er 3 kommentarer

SLÅ MEDIASTREAMING TIL virker ikke

Hej.
Win 10
Jeg har kunnet streame f.eks. TV2 play fra PC til TV.
Efter ny Router virker ellers både TV og PC på nettet.
Streame kan jeg ikke finde ud af.
Jeg går på Indstillinger For Mediastream og mødes af teksten Mediastream er ikke slået til  og et markeret felt
SLÅ MEDIASTREAM TIL
Jeg trykker feltet , men intet sker ???
Avatar billede nfssister Forsker
04. september 2022 - 16:19 #1
Prøv at start det op du vil streame i en browser, enten Chrome eller Edge. Når du er inde på f.eks, TV2Play, så kan du trykke på de 3 prikker i højre side i toppen. Så kan du vælge Cast... og så vælger du dit TV hvis det har indbygget chromecast eller miracast. så skulle der gerne komme noget på din skærm :)
Avatar billede ranni Forsker
21. juli 2023 - 19:17 #2
Hej nfssister.
Når jeg henter på edge eller Chrome ingen problemer.
Hvordan ligger jeg en videofil (optaget og ligger i min videomappe) på Chrome eller Edge.
Jeg har før kunnet afspille en videofil (også på Ipad) og så streame til valgte skærm, det kan jeg pludselig ikke mere.
Avatar billede ranni Forsker
21. juli 2023 - 19:37 #3
Undskyld  !!!
Det var forkerte tråd, den blev sendt i !!!!!!