Avatar billede Marting Forsker
04. december 2022 - 12:13 Der er 5 kommentarer

Værdierne skulle end i uge 3 – 4 det gør den ikke

Hej  😊

Jeg har prøvet at eksperimenteret med denne kode her 😊

Værdierne skulle end i uge 3 – 4 det gør den ikke

Hvad gør den forkert?

https://www.dropbox.com/scl/fi/crc64v4cn8wxd1n4ymzri/L-n-Status.xlsx?dl=0&rlkey=4kzzrgadqc8wilehqiv1szwzm

Hilsen Martin
Avatar billede kim1a Ekspert
04. december 2022 - 12:41 #1
Der er ingen vba bag din knap...

Derudover så er henvisningen måske bare til forkert kolonne?
Avatar billede store-morten Ekspert
04. december 2022 - 15:02 #2
Synes jeg kan genkende spørgsmålet?
Avatar billede store-morten Ekspert
04. december 2022 - 15:37 #3
Mon det er sådan:
Private Sub CommandButton1_Click()
Uge = Range("C1").Value

    For Each c In Sheets("Status Ark").Range("B6:B32")
        If c.Value = Uge Then
            Rk = c.Row
        End If
    Next c

      Sheets("Status Ark").Range("E" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark ").Range("A3").Value
      Sheets("Status Ark").Range("F" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark ").Range("A4").Value
      Sheets("Status Ark").Range("H" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark ").Range("A9").Value
      Sheets("Status Ark").Range("I" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark ").Range("A11").Value
End Sub
Avatar billede Marting Forsker
04. december 2022 - 18:47 #4
Hej kim1a

Holde da op, der er ikke meget kode der  : -)

Håber det hjalp nu  : -)

https://www.dropbox.com/scl/fi/zwptld6ja3o9vymb1qj22/L-n-Status_med-kode.xlsm?dl=0&rlkey=2pxa5o0df0szge5ccm734hmhi

Morten 😊
Det er helt rigtigt  kom bare ikke vider 😊 den ville ikke

Fik sat en knap på  (det var lettere )

Hilsen Martin
Avatar billede Marting Forsker
04. december 2022 - 18:57 #5
#3  -  Morten

Holde da op, nu køre det ski : -)

hvad havde jeg gjort forkert i denne kode  her?

Private Sub CommandButton1_Click()

Uge = Range("C1").Value

    For Each b In Sheets("Status Ark").Range("b6:c32")
        If InStr(1, UCase(b.Value), Uge) > 0 Then
            Rk = b.Row
        End If
    Next b

      Sheets("Status Ark").Range("E" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark").Range("A3").Value
      Sheets("Status Ark").Range("F" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark").Range("A4").Value
      Sheets("Status Ark").Range("H" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark ").Range("A9").Value
      Sheets("Status Ark").Range("I" & Rk).Value = Sheets("Indtastnings ark ").Range("A11").Value

End Sub

Ja den sat ind forkert :-)

Måske Sønder on her  :

    If InStr(1, UCase(b.Value), Uge) > 0 Then
            Rk = b.Row
        End If