Avatar billede Lasse Juniormester
21. juni 2023 - 13:36 Der er 3 kommentarer

Kender I en god "secure data room" løsning?

Kære eksperter
Jeg er på udkig efter en god "secure data room" løsning til opbevaring af fortrolige dokumenter m.m.

Gerne med to-faktor-godkendelse el.l.

Jeg har selv pt. kig på henh. DocSend og iDeals, men de koster umiddelbart 12.000 kr/året til vores behov.

Kender I til andre, gode og gerne billigere løsninger?
Vi har allerede Microsoft 365 løsning inkl. Teams, men umiddelbart vil jeg skulle tilkøbe Azure (for at kunne bruge Teams til dette?), hvilket også er rigtig dyrt...

Håber at I kan hjælpe!

Dbh
Lasse
Avatar billede supportsiden Professor
24. juni 2023 - 23:00 #1
Nu skriver du ikke hvad du skal bruge det til og hvor mange brugere men måske dette kunne være en løsning :
https://azuremarketplace.microsoft.com/en-us/marketplace/apps/betabitrotterdambv-1852231.virtualvaultsdataroom?tab=Reviews
Avatar billede Lasse Juniormester
25. juni 2023 - 10:13 #2
Opbevaring/deling af fortrolige dokumenter og kun 1-3 brugere internt, og det ser da lovende ud! 👍
Men hvad koster det? For den Azure-løsning jeg fandt kostede 45K+ om året…
Avatar billede supportsiden Professor
25. juni 2023 - 11:17 #3
Du klikker bare på "contact me" derinde