Avatar billede hansa1 Juniormester
26. november 2023 - 16:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Jeg håber nogen kan give et objektivt svar om dette er et godt køb.
Samsung Galaxy Book2 15,6" bærbar computer i3/8/256
Tilbud er set hos Elgiganten.
PCen skal bruges til almindeligt mindre regnskab samt skrivelser. Ingen spil.
Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. november 2023 - 16:41 #1
du reagerer ikke på den hjælp du har fået i en del af dine spørgsmål herinde, så har ingen lyst til at bruge tid på dit spørgsmål.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. november 2023 - 16:47 #2
her er nogen eksempler fra din historik, det er dårlig stil over for alle dem der har brugt tid på dine problemer.
ingen tilbagemelding og ikke så meget som et tak for hjælpen.

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1040436

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1040434

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1039830

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1038661
Avatar billede valby Ekspert
26. november 2023 - 16:48 #3
Enig med nopsen.
Avatar billede hansa1 Juniormester
26. november 2023 - 17:03 #4
Undskyld men hvordan skal man give tilbagemelding. jeg vil sige at nogle råd har været hjælp men ikke alle.
Er tak nok som en tilbagemelding
Avatar billede nopsen Ekspert
26. november 2023 - 17:14 #5
du fortæller om deres hjælp ku bruges eller ej så de evt ka hjælpe med videre med andre forslag og svarer på de opfølgende spørgsmål nogen kommer med, man forsvinder ikke bare uden et ord, så spilder du folks tid og de mister lysten til at hoppe på flere af dine spørgsmål, når du virker ligeglad med den tid de har brugt på at prøve at hjælpe dig.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. november 2023 - 17:18 #6
hvis du ringer til nogen du kender og stiller et spørgsmål og de kommer med et svar du ikke kan eller kan bruge, smækker du så bare røret på?
bare fordi det er online, er det vel ikke anderledes vel?
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. november 2023 - 17:39 #7
Ja den har udmærket specifikationer til dit brug. Men vær skeptisk med de andre ting Elgiganten gerne vil prakke dig på ekstra forsikring - Elgiganten sky mm. Er det den model jeg fandt har jeg lidt bemærkninger. Strøm forsyning via USB-C - tager et stik og kan nok bruges til TLF opladning også. Kortlæseren er micro SD og ikke SD. RAM fastloddet - og extra tomt slot til M.2 SSD.

Med hensyn til tilbage melding marker de svar som er en løsning -hvilket du har gjort på 2 af dine tidligere spørgsmål og svar på de opfølgende spørgsmål folk stiller. Løsninger optræde så med grøn kant i oversigter og i spørgsmålet, hvilket er en hjælp til andre med samme problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2023 - 17:41 #8
Jeg er enig. Kan du finde ud af og stille et spørgsmål bør du også kunne finde ud af at svare på den hjælp der gives. Det må være det mindste man kan gøre for at få gratis hjælp.
Og et tak for hjælpen vil være fedt at få for en løsning. Det virker bare motiverende på de fleste der hjælper til herinde.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. november 2023 - 21:37 #9
#8 - HØRT
Avatar billede hansa1 Juniormester
27. november 2023 - 09:27 #10
Ok tak for svar.
Jeg køber ikke ekstra ydelser som forsikringer m.m. hos diverse forhandlere.
Jeg vil afprøve denne hvis  de har flere.