Jeg åbner one note og kopiere et pdf dokumnt ind ved hjælp af kopier / ctrl V. Nu åbner jeg dokumentet inde fra one note og laver en rettelse / fremhævet tekst. Når jeg vil gemme dokumentet så skal det gemme på et netværksdrev og efterfølgende kopieres ind igen i one note. Det der ligger i onenote indeholder ikke min rettelse. Gør jeg det samme i et word dokument, så gemmer den fint i onenote... Why ???
Hvad benytter du til at redigere din PDF? Det skal jo være noget, der kan integrere til OneNote, da PDF jo (i hvert fald som udgangspunkt) ikke er et redigerbart format.
Det undrer mig så ikke, at alt andet end M$ selv er noget knas at få til at lege pænt sammen....
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.