Avatar billede kheu_uou Nybegynder
04. september 2001 - 19:58 Der er 51 kommentarer

Hvad synes i om dette

jeg vil gerne bede om lidt feedback på dette site da vi er i en kæmpe diskution om, om vi skal ændre farverne!
jeg synes selve layoutet er lækkert nok
men der skal andre farver på
hvad synes i?
Avatar billede kheu_uou Nybegynder
04. september 2001 - 19:59 #1
how jeg glemte at skrive addressen

http://www.it-experten.dk/fmodels/
også bare tryk på index
:)
Avatar billede prodic Mester
04. september 2001 - 19:59 #2
url?
Avatar billede jensb Nybegynder
04. september 2001 - 20:00 #3
Jeg synes både farver og layout er helt fint. (det var et nemt svar, men det synes jeg altså)
Avatar billede kheu_uou Nybegynder
04. september 2001 - 20:03 #4
hmmm
i får lige den rigtige addy
kan ikke få den til at virke på it-esxperten.dk

www.future-models.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 20:06 #5
Nogle flotte ikoner, har i selv lavet dem?

Men er det ikke lidt pudsigt med en \"Log ud\" når man ikke er logget ind? :)

Under \"start\" må i helst ikke centrere teksten. Ellers ganske vellyket!

9@13
Avatar billede prodic Mester
04. september 2001 - 20:07 #6
Farverne virker fint sammen - godt de er holdt i samme nuance.

Noget jeg ikke forstår er de store kontraster fra f.eks hovedsidens farver til f.eks farverne på ikonerne.

Hold ikonerne i samme nuance istedet for at skifte konstant.
Ikonerne er gode, så de fortjener det...
Avatar billede 2-maz Nybegynder
04. september 2001 - 20:07 #7
Meget godt layout og godt farvebrug... jeg kan især godt side de billede under søg og opret bruger...
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
04. september 2001 - 20:12 #8
hey! :)
jeg er også med på siden, og det vi diskuterer er ikke så meget designet og ikonerne, men mere farvevalget til netop dette emne? virker det ikke en smule amatør agtigt? siden skulle jeg gere fremtone lidt mere stil og elegance? :)
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
04. september 2001 - 20:14 #9
designet er godt nok det er ikke det...
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
04. september 2001 - 20:18 #10
Dav... det er mig der har lavet designet, og jeg synes farverne er farligt fine.... Det med ikonerne vil jeg tage op til overvejelse...

el barto: Hvis du ellers har lagt mærke til det, så står der flot og tydeligt på start siden \"Under konstruktion\".
Vi har ikke lavet log ind system endnu.
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
04. september 2001 - 20:20 #11
LOL
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 20:20 #12
da_kbaz> Nej, men selvom siden er under opbygning, skal logud vel ikke være der før man er logget ind?

Ville bare lige påpege en typisk tanketorsk...og slap så lige af ikke?
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
04. september 2001 - 20:23 #13
el barto: LOL!
Slap af? Hvad snakker du om ?
Log ud knappen bliver fjernet lige så snart man kan logge ind.
Det blivert sådan at hvis man er logget ind, så viser den en log ud knap, og hvis man ikke er logget ind, viser den en log ind knap....
get it ?:)
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 20:24 #14
jepper, men det rykker ikke ved at de begge er der nu, og i bad om en bedømmelse!
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 20:25 #15
hvor skulle jeg vide hvad der er under opbygning (hader det ord) og hvad der var fastlagt?
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
04. september 2001 - 20:26 #16
heheheh stod på forsiden men jeg synes at det er temlig irelevant, da det er designet vi er i tvivl om...
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 20:31 #17
Det eneste der stod på forsiden var \"Under konstruktion\" .... bare så vi er enige ikke?

Har lige en kommentar til jeres FAQ...Der hedder overskriften OSS..ofte stillede spørgsmål.. er det også fordi den er \"Under konstruktion\" ?

Selv *LOL* :P
Avatar billede kheu_uou Nybegynder
04. september 2001 - 20:32 #18
hehe hold nu bare kæft og forklar os det med farverne i stedet det er ikke en diskusion for om sitet køre eller ej
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 20:36 #19
Hvad skal jeg forklare? Sort og hvid er ikke farver, og blå udstråler seriøsitet/ro/kølighed...

Men jeres ikoner (de er flotte) udstråler børn på 6 - 14 år... Det er nok der jeres kompleks grunder...Og måske det store skift i skriftstørrelserne..

Var det nok?
Avatar billede kheu_uou Nybegynder
04. september 2001 - 20:38 #20
LOL hahahah tak :) ja det var et fint svar
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
04. september 2001 - 20:40 #21
så mangler vi bare nogle flere kommentarer hehehehehe
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. september 2001 - 21:35 #22
Hvad er det i ser?
alt hvad jeg ser er en standard listning af filerne i den mappe.

http://www.it-experten.dk/fmodels/index.php3  giver fejl:
  \"Fatal error: Call to unsupported or undefined function include_once() in /home/sites/site29/web/fmodels/index.php3 on line 59\"

ahhh, fandt rigtigt link, mappen over.

meget stille og reserveret. Hvad med lidt \'model glamour\'?

smart i memuen med de forskellige baggrundsfarver i vellerne. dog ville jeg godt have lidt mere celpaddin så der blev større linieafstand imellem cellerne.

Der er en anden Jakob Nielsen der er berømt nok til at det føles lidt forkert at have det navn stående som default i kontaktformen. Især eftersom kontaktformen er gjort brugeruvenlig men selvopfunden styling så man skal læse og tænke før man kan hitte ud af hvad der der hvad.

Jeg kan logge ud så mange gange jeg vil, uden at være logget ind først. Hvad er det menupunkt til? hvad med blot eet menupunkt der så viser \'log ud\' eller \'log ind\' altefter hvad man er. det ville give information og være ligeså nyttigt.

Pas på med at lave ikoner selv. Man skal have noget nær verdenmonopol før man kan lave ikoner der er indgår i den offentlige bevidsthed indenfor en rimelig tid. jeres skal læres, og det er svært at se hvem der vil bruge sitet tit nok til at lære dem.

Hvad med ansvaret for \'uheldige kontakter\'? eg: en stjernetosset pige der tager ud til hvad hun tror er et modeljob og siden bliver fundet halvdød og voldtaget i en lade.

pæn, med plads til forbedring.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. september 2001 - 21:44 #23
Ups.  memuen -> faq\'en
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 21:47 #24
jakoba> Læs den efterfølgende kommentar kl. 20:03:00 :)
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 21:49 #25
jakoba> Læs også de øvrige svar inden du svarer... (jvf. logud/login problematikken)
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
04. september 2001 - 21:51 #26
Nu skal det lige siges at vi formidler kontakten imellem fotograferne og modellerne..hvis de vil ha dem, skal de først igennem os...
Avatar billede speedy Nybegynder
04. september 2001 - 21:53 #27
Er ikonerne ikke fra Windows XP ?? Jeg er ret sikker på jeg har set dem før, men kan ikke huske om det var winXP

Ellers en meget pæn side!!

/SpEeDy
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
04. september 2001 - 21:55 #28
Jow de er...men det er kun til test...
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 21:56 #29
hehe...underligt at i ikke har sagt det før, vi har da vist alle kommenteret de ikoner! Og de er absolut XP! http://www.winsupersite.com/images/reviews/winxp_rc1_rev_12.gif
Avatar billede speedy Nybegynder
04. september 2001 - 21:57 #30
ok, jeg syntes nok jeg kunne kende dem ;)

/SpEeDy
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
04. september 2001 - 21:58 #31
BAAAAAAAAAAAAAAH!! :)))) Ja...men vi har jo ikke sagt ligefrem taget imod rosen vel? :)
Avatar billede mukanus Nybegynder
04. september 2001 - 22:01 #32
det er ulovligt at bruge xps ikoner til etwebsite det er det samme med bigbrother , at bruge deres design er også ulovligt
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
04. september 2001 - 22:03 #33
øøøh? bigbrother? vi har sgu da ikke brugt deres design?
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
04. september 2001 - 22:26 #34
mukanus :  LOL var det ikke en ide at rette alle stavefejlene i din profil, før du kommer her og skal være klog? :)
Avatar billede prodic Mester
04. september 2001 - 22:30 #35
zyga->Tror ikke den korrekte vinkel til en god/solid kritik er ved at kritisere folk der prøver at hjælpe. ;-)
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
04. september 2001 - 22:33 #36
nej du har ret :) men ved ikke helt hvor meget hjælp der var i det han sagde :)
Avatar billede prodic Mester
04. september 2001 - 22:40 #37
Han har måske reddet Jer fra et sagsanlæg, så det kan vel betegnes som en slags hjælp. :-)
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
05. september 2001 - 00:28 #38
LOL jaja men stadig vil jeg mene det er skudt lidt forbi vores spørgsmål om valget af farver :)
ikonerne vil blive fjernet...og...vi skal nok lade vær med at tage bigbrothers design LOL
Avatar billede xerex Nybegynder
05. september 2001 - 01:56 #39
Ser ganske godt ud. Men models..er det det noget med kvindelige modeller? Så burde i måske adde lidt kvinder (bare så man kan ane dem, fx under logoet i den blå box...de må gerne være MEGET gennemsigtige :)

Ellers ser det fornuftigt ud. Keep up the work :)

-xerex at http://www.mongo.dk
Avatar billede xerex Nybegynder
05. september 2001 - 01:58 #40
Btw, ikke så fedt at angribe mukanus på den måde. Han har jo helt ret i hvad han siger, og som prodic siger, hjælper han jer jo bare fra at få et sagsanlæg i røven :)
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
05. september 2001 - 10:03 #41
slap nu af med det sagsanlæg der...i tænder helt...vi bruger dem kun til test..og de skal nok blive fjernet..jesus...her er fyldt med paranoia! :]
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
05. september 2001 - 10:45 #42
Nu har jeg ikke lige læst hvad de andre har skrevet, så det samme kommer måske flere gange :(

1. Log ind + Log ud på samme side? Skal man ikke være logget ind for at kunne logge ud????

2. Gode farver,passer godt sammen.

3. Lad være med at bruge select-bokse i Kontakt. Dette ødelægger farverne, når man ikke kan bruge CSS på dem :(
Se på:
http://www.olebole.f2s.com/selector_dom/index.html
...for noget som kan være et alternativ. Brug evt. check-bokse i stedet, når der nu ikke er flere navne.

4. Dejligt, ingen reklamer :))))

5. Hvad med at lave den tabel i midten af alle sider samme størrelse?

6. Hvorfor har du 2 af følgende i din kode:
<head>
<title></title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<body>

Ellers en fornuftig side. Jeg kan dog ikke finde nogle personer, når jeg søger :(

Karakter: (8)-9 af 13

::sunlock.dk::
Avatar billede mukanus Nybegynder
05. september 2001 - 14:03 #43
jeg mente fx. at tage bigbrothers design som magne har gjort !

jeg prøver abre at hjælpe jer lidt.

og jeg tro r hvis microsoft ser jeres side og de ser ikonerne vil der iværtfald komme et brev om at i skal fjerne det og hvis i ikke gør det kommer der en retssag ud af det.
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
05. september 2001 - 18:10 #44
Hvis du nu læser længere oppe...så står der at det er en !test!
Det er ok at folk prøver på at hjælpe men se jer for før i spiller kloge :)
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
13. september 2001 - 19:33 #45
Så er Future-models.dk lige ved at være der omkring hvor man kan sige den er færdig. Vi har fjernet knapperne og lagt nogle nye og mere anonyme/harmoniske ind, log ind/log ud knappen er blevet lavet osv.
Hvad synes I om den nu ?
I kan prøve at logge ind med
brugernavn : lol
password : lol

Hvis i gider lade være med at slette profilen, ja så er I sq flinke ;-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. september 2001 - 20:09 #46
Den er bedre, men jeg savner stadig noger glamour i designet.
Avatar billede rasta Nybegynder
13. september 2001 - 21:09 #47
HVAD ER DET???
EN MASSE PHP FILER???

Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 22:18 #48
rasta> Læs tråden igennem inden du brokker dig....
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 22:19 #49
OG LAD VÆRE MED AT RÅBE! (hint: caps lock)
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
13. september 2001 - 23:17 #50
jakoba: Noget glamour ?
Du forestiller dig istedet for den top der står future-models.dk der smed man måske nogle modeller ind og smed et blåt layer ovenpå eller noget for at dæmpe lyset, og smider future-models.dk teksten ovenpå eller noget i den retning?
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. september 2001 - 00:12 #51
Jeg forestiller mig slet ikke på den slags detailleret måde. Synes bare at sådan et \'blåt er altid pænt\'-design ikke passer så vældig godt til fotomodel imaget. Det er for forudsigeligt og uspændende.