Avatar billede zoidberg Nybegynder
04. september 2001 - 23:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

zonealarm - netværk

Nå jeg prøver at åbne en text-fil på netværket får jeg følgende fejl fra zonealarm:

The firewall has blocked Internet access to your computer (NetBIOS Name) from 10.0.0.3 (NetBIOS Name).

Time: 04-09-2001 23:01:20

hvorefter stifinder melder at stien ikke findes!

What to do???
Avatar billede zoidberg Nybegynder
04. september 2001 - 23:24 #1
Har løst problemet!
Avatar billede makse Nybegynder
04. september 2001 - 23:26 #2
Prøv at tilføje IP\'en i ZA (Security > Advanced)
Sæt også \'Local\' til \'Low\' under \'Security\'
Avatar billede makse Nybegynder
04. september 2001 - 23:26 #3
Okay.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 00:59 #4
:o) Zonealarm ja ja da, men det forhindre da ikke en hacker i at komme ind på din pc.
Avatar billede makse Nybegynder
05. september 2001 - 01:01 #5
Kharder > Korrekt, men det stopper alligevel de fleste Wannabees.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 01:17 #6
Nix efter mine erfaringer. Det zonealarm stopper er blot de alm hilse på hinanden, som pc\'erne gør når de conecter på en eller anden måde. Samt amatører, som opererer inden for zonealarms område.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 01:19 #7
kharder/makse>

Hvordan kommer man ind på en PC hvis alle porte er blokeret (og du ikke engang kan se om der er en PC bag ved adressen) ??

Er bare nysgerrig....
Avatar billede tupsy Nybegynder
05. september 2001 - 08:15 #8
Lytter med...

Tupsy!!
Avatar billede filen Nybegynder
05. september 2001 - 08:17 #9
Venter spændt :o)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 12:51 #10
Det må jeg ikke fortælle, for så vil alle jo prøve. Jeg kan fortælle at selv neotrace kan se om der er en pc på adressen, selv om den ikke kan pinges. Programmet kan blot ikke få nogle oplysninger fra selve pc.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 12:54 #11
Jeg kan blot sige brug også programmer, som skanner dit netkort for de ip adresser, som kommer i berørring med det.
Avatar billede bjd Nybegynder
05. september 2001 - 19:54 #12
Og hvilke programmer kan dette?
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 20:53 #13
NeoMonitor og NeoMonitor som kan hentes via www.expertftp.subnet.dk på ftpserveren i mappen sikkerhed. :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 20:55 #14