Avatar billede 574168 Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:45 Der er 26 kommentarer

Fuck jer....

http://users.cybercity.dk/~bcc28085/frames.html

Er dette ikke sjovt, han er webdesigner....Og sikkert bedre end alle jer nørder som bruger eksperten...

Fuck jer....
Avatar billede ulrich Novice
17. oktober 2001 - 10:46 #1
:)
Avatar billede beatone Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:46 #2
ok
Avatar billede senj Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:50 #3
Pas på hvad i siger for det her fra hans side er scary shit...........

\"Normalt er jeg en flink fyr men når folk går mig på nerverne kan jeg godt finde på at blive grov... og jeg ved nogen ting om internettet som gør at jeg kan være meget væmmelig over for folk som har været nogen svin over for mig! F.eks har jeg et program som kan bruges til at få adgang til folks harddiske, så man kan slette filer og den slags...

Jeg er ikke ude på at genere andre, men jeg genere dem der er ude efter mig... så er du advaret!!! Og du behøver ikke emaile mig og spørge hvordan jeg gør for jeg holder godt på mine hemmeligheder...
OBS!!!!!
jeg kunne selvføllig aldrig drømme om at hacke nogen... jeg gør kun det med hardisken hvis jeg har få lov!!!!! \"
Avatar billede asogaard Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:51 #4
Sektion \'om mig\' er en der må læses, jeg har ihvertfald tænkt mig at lukke mit firma efter at han er kommet på banen.... jeg har jo ikke en chance...

imponerende og så i sektionen router/switches her er en der ved hvad han snakker om...
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:51 #5
Er det ikke bare en alm. oplysning! Hvorfor alle de point?
Avatar billede lille_fix Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:51 #6
574168 har netop leveret et design og en opbygning der rent faktisk kan bruges på en meget fornuftig måde .....

Det perfekte eksembel hvordan det IKKE!!!! skal gøres.

Det stakkels pjok ... tsk tsk tsk
Avatar billede beatone Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:52 #7
sikkert fordi 574168 er Allan...
Avatar billede koxxx Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:52 #8
*looooooooool* han er for komisk.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:53 #9
Ja - han slår vist de fleste... ;)
Avatar billede senj Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:54 #10
pas nu på han ikke er på jeres harddiske netop nu *LOL*
Avatar billede zeon_rm Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:56 #11
Se der er en der ved noget om design og brugervenlighed. Nu ved da hvor jeg skal søge folk til mit næste web projekt :)

Allan u da man

/Zeon_rm
Avatar billede koxxx Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:59 #12
Jeg tror han er en af dem som gik ud af 9\'ende klasse og fik arbejde som skorstensfejer eller fejedreng!!!
Avatar billede senj Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:00 #13
jeg siger det igen.... pas nu på jeres harddiske ;-)
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:02 #14
... koxxx -> ellers kunne han sagtens få det job ;o)
Avatar billede lille_fix Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:03 #15
Bundmålet er nået ..... Supertronic A/S ...
Det laveste design til laveste pris.

Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:04 #16
?
Avatar billede koxxx Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:06 #17
*gg* helt enig
Avatar billede zeon_rm Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:09 #18
lille_fix>>Aktie selskab er det vist ikke lige, Medmindre allandrengen har været inde på bankens harddisk selvfølgelig.:D Eller tjent rigtig godt som fejedreng.
Avatar billede lille_fix Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:10 #19
-->zeon
LåååååL
Avatar billede omen Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:32 #20
\"IRC står for internet real chat\"

Hmm... kom igen :)

Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:45 #21
he he - hele it-afdelingen her har lige ligget flade af grin...

Helt igennem fantastisk side...!!!!!!
Avatar billede kapla Nybegynder
17. oktober 2001 - 15:40 #22
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:02 #23
Ha, ha, ha *LOOOOOOOL* !!!!!
at han mener, at han er bedre end os andre, fordi at han kan finde ud af at lave en hjemmeside med simple HTML-koder? *LOL*
Ja, UHHHHHH!!!! Det er også helt vildt svært, jeg tror jeg vil tage en tur på Ålborg Universitet for at lære det...
*LOL*

Avatar billede cyberlsn Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:09 #24
Jeg var ved at dø af grin da jeg så det her:
Fede programmer:
Internet Explorer - den suverent bedste browser!!!
Mirc - så skal der chattes!! *S*
ICQ - se om dine venner på nettet!!
Winamp - lyt til mp3 med fed musik!!!
Stone\'s Webwriter - genial homepage værktøj!
Winzip - pak filer ud på nettet!!!!

- og DEN her, er endnu bedre:
Der er mange firmaer der slet ikke har en hjemmeside selvom internettet er meget vigtigt. Der er også mange firmaer som har en dårlig hjemmeside hvor man ikke kan finde de oplysninger man skal bruge.

Jeg (Allan hvis du skulle ha\' glemt det *S*) har startede mit eget firma som hedder Supertronic. Jeg arbejder sammen med en ven der hedder Erik som jeg mødte på et aktiveringstilbud i sommeren 98, han ved rigtig meget om internet. Vi tilbyder at lave hjemesider for firmaer uden at det skal koste en formue. Flot design er nemlig ikke det samme som dyrt design... *S*

Indtil vider har jeg ikke lavet nogen proffesionele sider men du kan jo kigge dig omkring på min hjemmeside hvis du måske har lyst til at hyre mig, jeg har lavet det hele selv.

DU KAN SENDE MIG EN MAIL HVIS DU ER INTTERESERED SÅ VIL JEG KONTAKTE DIG KLIK HER FOR AT SENDE EN EMAIL:

- han kan ikke engang stave!!!! *LOL*
Avatar billede larz Nybegynder
29. december 2001 - 14:07 #25
ok tror egentlig nok jeg så siden for over 1år siden, men den er da stadig meget sjov

men tror nu mere siden er lavet for at tage pis på folk..... helt ærligt
\"Denne side ses bedst med Internet Explorer og i en opløsning på 600 x 800 i mindst 15 bit farver... \" ja ok den holder vist ikke
Avatar billede senj Nybegynder
06. juni 2002 - 16:03 #26
luk sp.