Avatar billede particle Nybegynder
01. december 2001 - 14:14 Der er 2 kommentarer

Vi mangler investor...!

Vi kører en side, som gerne snart skal fornyes, med bl.a. ASP/PHP og Access/MySQL. Vi er derfor igang med at udvikle et community, et debat-system, samt mere. Nogle vil måske opfatte emnet, som lidt useriøst, men vi omhandler faktisk danmarks mest læste \"bog\". Emnet er \"Anders And\", og deraf navnet \"The Donald Duck Club\". (www.donaldduckclub.com) Mere info om emnet, kan ses på siden. Siden findes på 4 sporg: dansk, engelsk, svensk og fransk.

Vi har et ledelsesteam med komplimentære kompetencer, inden for emnet, hvoraf undertegnede har en samling, bestående af 2450 jumbobøger, ca. 400 Anders And Blade, og for ca. 7.000,-, div. stof.

Siden bliver opdateret hver dag, hvis der er noget at opdatere. Det kan f.eks. være artikler, juleoppyntning, osv... Siden er stadig så personlig for brugeren, at der bliver pyntet op til jul/halloween/osv. og alle vil blive besvaret pr. fornavn.

Det vi mangler er, et webhotel, samt anden div. udgifter. Webhotellet skal understøtte:

PHP
ASP
Access
MySQL
FTP-adgang
Mellem 60 og 100 MB
Ubegrænset trafik

Hvad angår trafik, er det ikke så stort endnu, men vi håber at det vil vokse, med denne hjælp!
Der er mulighed for at se en statestik på http://www.zip.dk/cgi-bin/zipstat/stats.cgi?brugernavn=ddc&alle=vis

Det som du får ud af det, er frit indtil videre: Der er intet aftalt med resten af ledelsen, så der er plads til forhandlinger.

Skriv evt. til jacob@berget.as eller her på Eksperten.dk for mere information. En idé til hvordan siden vil være opbygget (kun midlertidigt) kan ses på http://www.friserverplads.dk/donaldduckclub/ddc-asp2

Brugernavn: neo
Password: hehe

Mvh.
The Donald Duck Club Ledelse/Jacob Berget
- www.donaldduckclub.com
Avatar billede particle Nybegynder
01. december 2001 - 14:15 #1
Undskyld: 250 jumbobøger: tyrkfejl! ;-)

/particle
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. december 2001 - 23:18 #2
Hvad skal i både med asp/acces og php/mysql. Var det ikke en ide at vælge sprog/db også bygge den stabilt op i et sprog?