Avatar billede ripper109 Nybegynder
17. december 2001 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Iværksætter søger ligesindede

Jeg er i gang med at starte en virksomhed, og støder i den henseende konstant på spørgsmål.

Der må være andre ligesindede derude som kan have interesse i et uformelt netværkværk til diskution af de emner som nu engang er relevante for området.

Har det interesse?

ICQ: 84927188
email: rudi@balusta.dk
Avatar billede brita Nybegynder
17. december 2001 - 22:14 #1
Hvad for en virksomhed er du ved at starte ?
Avatar billede egadm Nybegynder
17. december 2001 - 22:32 #2
tja hvis du har nogen spørgsmål i forbindelse med windows må du gerne sende dem til terese.eg@webhiker.dk  så vil jeg se om jeg ikke kan hjælpe dig

Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 07:16 #3
du kan se her hvad jeg er ved at starte :

http://www.eksperten.dk/spm/146512

Her vil der blive et forum for iværksættere + andet. Forventet opstart i slutningen af december, starten af januar. Alle problemstillinger vedr. \"iværksætteri\" kan behandles...
Avatar billede ripper109 Nybegynder
18. december 2001 - 18:37 #4
I mit tilfælde er det inden for Web Hosting branchen
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 18:41 #5
Jeg håber vi kan få skabt et godt netværk, og der er mange gode ressourcer der har meldt sig.