Avatar billede zhatten Nybegynder
18. december 2001 - 20:16 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Hvad synes du ?

Hvad synes du om denne side ?

http://www.ahv.f2s.com

Brugervenlighed
Loadetid
osv.

På Forhånd Tak !

- Zhatten
Avatar billede ncp Nybegynder
18. december 2001 - 20:22 #1
Loadetiden er intet problem
Og da du kun har de 4 sider kan navigationen ikke være nemmere ;)

Måske er siden lidt lille med en opløsningn på 1280*1024
Avatar billede rebecca Novice
18. december 2001 - 20:35 #2
fin side fungere fint :<)
Avatar billede zhatten Nybegynder
18. december 2001 - 20:36 #3
ncp: Jeg har tilpasset den så der ikke kommer noget scrollbar i højre side når man kører med 800x600.

* Hvad synes i om designet ?

Den der giver mest info får flest points.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 20:41 #4
You have to think outside the box.

Det er lidt for 4-kantet efter min smag.

Og helt ærligt, et banner på siden? Tror du ikke du skal overveje om du vil besvære dine eventuelle gæster med at hente et banner, når du sikkert ikke kan lave mere end 5 kr om måneden?

Kan dog godt lide menuen udformning :)
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 20:42 #5
Og helt ærligt: \"Jeg har tilpasset den så der ikke kommer noget scrollbar i højre side når man kører med 800x600\"

Nej, men der kommer en frame med scrollbar i alle opløsninger. Nok ikke det mest elegante...Overvej at lave siden uden frames.
Avatar billede tezz Nybegynder
18. december 2001 - 20:53 #6
Jeg syntes godt du kan være lidt stolt af din side =). Det er til at finde rundt i, og jeg syntes det er fint at du giver folk mulighed for at hente programmer/spil =). Jeg vil dog tilføje at det ville være en ide at lave opløsningen om til 1024x768, da det er det de fleste kører med.
  Held og lykke med siden =).
Avatar billede bosse88 Nybegynder
18. december 2001 - 22:41 #7
der kommer altså en scrollbar i højre side med en opløsning på 800x600

(har selv kigget efter)

Ellers vil jeg bare sige:

Loadetid: 8-10 (skal næsten være ren tekst for at kunne gøres hurtigere

Brugervenlighed: 10-10 Det er meget logisk og meget nemt :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2001 - 15:49 #8
ikke flere der lige skal nå at redde sig lidt points ?
Avatar billede ncp Nybegynder
20. december 2001 - 15:58 #9
Jo...
fin side, som sagt ser jeg det eneste problem er størelsen, men der er ikke noget jeg synes du skal ændre da der stadig er MANGE der køre med 800*600 -  da dette er normalstørelsen for en 15\"tommer skærm (og det er dem der er flest af...)

** Just Keep Up The Good Work **

/ncp