Avatar billede mckim Nybegynder
21. december 2001 - 20:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal der til?

Hej!

Jeg regner med at åbne en brugs/underholdningsportal i det kommende år.

Men hvad skal der til for at få succes?
Hvad vil folk have?

Jeg vil gerne have en masse gode råd, omkring dette emne, af folk som har lidt erfaring.

Med Venlig Hilsen
Kim Blindbæk
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. december 2001 - 20:31 #1
Hvis det skal være noget virkeligt seriøst skal der nok være flere med i det end kun dig.

Underholdning kan jo laves med mange ting, men du vil nok få meget hård konkurrence fra de portaler der allerede er åbne.

Men ja hvad kan du mon lave på den side ?

* Spil
* Chat
* Email

Hvilken aldersgruppe vil du gerne have skal besøge din side ?

Hvis det er de små kan du jo få ideér til nogen ting på www.popit.dk

MVH.
Alexander Holm Viborg
http://www.ahv.f2s.com
Avatar billede mckim Nybegynder
21. december 2001 - 20:36 #2
Ja, popit kan være en inspiration til den mindre alders gruppe.

Ellers har jeg tænkt på et omfattende joke arkiv.

Ang. spillene, dem kan jeg ikke lave selv, så der må være nogle der vil \"ofre\" deres spil :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
21. december 2001 - 20:49 #3
Et godt råd er at du laver en strategiplan...

Det er ikke så nemt at man bare siger...Jeg vil lave en underholdnings med succes. Hvad skal den omhandle???

Jokes, chat og spil...hmm

Du skal huske at det allerede ER lavet, og for at få succes skal du jo flytte brugerne over til dit site..

Altså må din strategiplan omhandle.. hvad skal der til for at flytte brugerne fra popit, jubii osv. Dit svar må nødvendigvis pege i retning af at der skal nyskabelse til...

Hvis du går i gang uden en strategiplan bliver din portal højst sandsynligt ikke til noget.. for hvor skal du arbejde hen imod...

Min anbefaling er.. Prøv at skab dig et netværk. Først vinder du på 1 god idé og udvikler denne.. derefter finder du nogle der ligeledes har udviklet 1 god idé. Sammen er i et stærkt netværk med hver jeres kompetence.. Når I så slår jer sammen til 1 portal.. bliver i et stærkt kort. Men at du alene skulle lave en succesfuld portal er nok at tage munden for fuld.. Det vil aldrig få tid til den administration og updatering en portal kræver...

Man skal dog aldrig sige aldrig.. men jeg tror der er mange der har forsøgt som vil give mig ret i dette...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
21. december 2001 - 20:52 #4
et andet råd.. en ting af gangen....

http://www.eksperten.dk/spm/116107
Avatar billede mckim Nybegynder
22. december 2001 - 10:43 #5
startfirma.dk  >

He he. Det med RedAlert har jeg droppet.
Avatar billede mckim Nybegynder
30. december 2001 - 19:52 #6
Syntes ikke rigtigt jeg fik meget brugbart. Men tak alligevel.