Avatar billede top Nybegynder
08. januar 2002 - 12:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Angiv prioritet ved programstart

Kan man ved start af et program angive hvilken prioritet det skal køre med?

Jeg ved man kan ændre det efter det er startet, men det er jeg ikke interesseret i. Det er en alm .exe fil jeg gerne vil \'kunne dobbeltklikke på\' hvorefter den skal starte op med fx. \'under normal\' prioritet.
Avatar billede chries Nybegynder
08. januar 2002 - 12:16 #1
Starts a separate window to run a specified program or command.

START [\"title\"] [/Dpath] [/I] [/MIN] [/MAX] [/SEPARATE | /SHARED]
      [/LOW | /NORMAL | /HIGH | /REALTIME | /ABOVENORMAL | /BELOWNORMAL]
      [/WAIT] [/B] [command/program]
      [parameters]

    \"title\"    Title to display in  window title bar.
    path        Starting directory
    B          Start application without creating a new window. The
                application has ^C handling ignored. Unless the application
                enables ^C processing, ^Break is the only way to interrupt
                the application
    I          The new environment will be the original environment passed
                to the cmd.exe and not the current environment.
    MIN        Start window minimized
    MAX        Start window maximized
    SEPARATE    Start 16-bit Windows program in separate memory space
    SHARED      Start 16-bit Windows program in shared memory space
    LOW        Start application in the IDLE priority class
    NORMAL      Start application in the NORMAL priority class
    HIGH        Start application in the HIGH priority class
    REALTIME    Start application in the REALTIME priority class
Avatar billede chries Nybegynder
08. januar 2002 - 12:16 #2
f.eks

start program.exe /HIGH
Avatar billede chries Nybegynder
08. januar 2002 - 12:22 #3
ups, omvendt:
start /HIGH program.exe
Avatar billede top Nybegynder
08. januar 2002 - 14:30 #4
Jeps det er lige til at smide ind i en .bat fil, der så gør det ønskede
Tak :-)