Avatar billede marlle Nybegynder
22. februar 2002 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

operatørkoder til mobil!

Hej er der ikke noget med at en mobil telefon der er blevet operatørlåst, sagtens kan åbnes da operatørkoden ligger inde i selve telefonen. så man ikke behøver at kontakte teleselskabet. Jeg har engang for nogle år siden gjort det med en bosch telefon ved at jeg tastede et eller andet med *#???# og så bad den om en operatørkode der indtastede jeg så imei nr. og så trykkede jeg vist nok # til sidst og så var den låst op. Eller er det blevet mere sikkert for teleselskaberene nu?Eller har de gjort det på en anden måde nu.
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 14:03 #1
Der er en masse der annoncere med at de kan låse mobiltelefoner op. Du kan finde dem ved at lave en søgning. De tager ofte 50,- for det. Hvordan og hvorledes har jeg ikke sat mig ind i :)

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
24. februar 2002 - 16:23 #2
Du kan prøve http://mobile.box.sk find dit mobilmærke og download prg. (freeware). Det kræver at du enten har, eller selv laver gateway ml. com-port og mobilos.
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
24. februar 2002 - 16:23 #3
g