Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 18:59 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Webdomain.dk

Jeg har i slutningen af januar oprettet domæne med tilhørende webhotel hos webdomain.
Jeg fik en regning ca. 2 dage efter bestillingen. Den betalte jeg så, og forventede mit nye webhotel oprettet inden for et par dage.

Men der skete ikke rigtig noget. Det syntes jeg var lidt for dårligt nu hvor jeg jo allerede i forvejen havde betalt. Så jeg sendte dem en mail og fik også hurtigt svar. (dagen efter) De skrev at de vidst havde glemt at sende registreringsformularen til dk-hostmaster, men ville gøre det, den pågældende dag, men jeg skulle ikke forvente at få det oprettet før om mandagen. (d. 18 feb.)
Men da det ikke skete sendte jeg, den 20 feb. endnu en email til dem og den har de slet ikke svaret på. Så har jeg idag sendt dem en til...
Jeg har også forgæves at ringe til dem 3 gange.

Er der andre der står i samme situation med webdomain?? Det virker sq lidt uprofessionelt!

Følgende står på webdomains forside:

"Ved bestilling af webhotel  modtager du en mail indenfor 45min med login oplysninger. (Dog kun på hverdage imellem 9-16)
Dit .dk domæne vil være registreret og klart til brug næste arbejdsdag."

Link: www.webdomain.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
25. februar 2002 - 19:17 #1
Der er ingen udbydere der kan garentere et webhotel til dagen efter eller efter en time.

Da udyderen skal sende en oprettelses mail til dk hostmaster som her efter skal har domænet registret hos dem her efter skal den oprettes i deres dns og først her efter er domænet oprettet.

et sted på dk hostmasters sider står der op til dag arbejds dage nu ved du det  men hade jeg fået den behandling ville jeg ikke være tryk ved at blive kunde der
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 20:06 #2
De sidste to linjer forstår jeg ikke!

De kan måske ikke garantere det, men de gør det!!
Avatar billede proboss Nybegynder
25. februar 2002 - 20:11 #3
Et sted på dk hostmasters sider står der at det tager op til 3 dage at få oprettet et domæne

Hade jeg fået den behandlig ville jeg finde en anden udbyder

det gik lidt hurtigt før sorry
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 20:12 #4
okay. Men der er en del forskel på 3 dage og 4 uger...
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. februar 2002 - 20:23 #5
Generelt synes jeg at WebDomain virker ekstrem uprof. bare det at man ikke kunne kontakte dem per mail i over en uge, men fik svar tilbage om at adressen ikke eksisterede, ikke ret prof.

Designet vinder heller ikke min tillid.

Og det, at den ligger på den samme forbindelse som www.friserverplads.dk er heller ikke ret betryggende, da det optager båndbrede, hvilket der i forvejen ikke er nok af da det kun er en kabel-tv-forbindelse leveret af TDC.
Avatar billede proboss Nybegynder
25. februar 2002 - 20:41 #6
Kan anbefale dig www.secnet.dk i stedet for har kun god erfaring med dem
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 21:09 #7
Ja, men det er jo lidt sent nu proboss.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. februar 2002 - 01:05 #8
Oprettelser af nye domæner tager 24 timer, de laves altid fra døgn til døgn pånær når DK-Hostmaster lukker pga. opdatering af databaser og lign. og i weekender.

Kontakt dem og giv dem en frist på eks. 3 dage til at få det op ellers ønsker du dine penge tilbage og vælger en mere stabil leverandør.
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 15:51 #9
Hvis jeg ikke har det imorgen så giver jeg dem fristen på 3 dage...
Tak for hjælpen!
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. februar 2002 - 15:54 #10
*np*
Avatar billede bella-notte Nybegynder
02. marts 2002 - 14:51 #11
Hej jonas-
Ved goodt spørgsmålet er lukket, men jeg kunne godt tænke mig at vide om du har fået pengene tilbage eller fået noget for dem. Jeg har nemlig samme problem med webdomain.dk. Jeg har skrevet til dem, men har ikke fået noget svar.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
03. marts 2002 - 14:46 #12
Jonas >> Har du fået orden i det?
Eller skal vi gå sammen, se spm. http://www.eksperten.dk/spm/180129
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2002 - 11:08 #13
>Jeg har i slutningen af januar oprettet domæne med tilhørende webhotel hos webdomain.
>Jeg fik en regning ca. 2 dage efter bestillingen. Den betalte jeg så, og forventede mit nye webhotel oprettet inden for et par dage.
>
>Men der skete ikke rigtig noget. Det syntes jeg var lidt for dårligt nu hvor jeg jo allerede i forvejen havde betalt. Så jeg sendte dem en mail og fik også hurtigt svar. (dagen efter) De skrev at de vidst havde glemt at sende registreringsformularen til dk-hostmaster, men ville gøre det, den pågældende dag, men jeg skulle ikke forvente at få det oprettet før om mandagen. (d. 18 feb.)
>Men da det ikke skete sendte jeg, den 20 feb. endnu en email til dem og den har de slet ikke svaret på. Så har jeg idag sendt dem en til...
>Jeg har også forgæves at ringe til dem 3 gange.

>Er der andre der står i samme situation med webdomain?? Det virker sq lidt uprofessionelt!

>Følgende står på webdomains forside:

>"Ved bestilling af webhotel  modtager du en mail indenfor 45min med login oplysninger. (Dog kun på hverdage imellem 9-16)
>Dit .dk domæne vil være registreret og klart til brug næste arbejdsdag."

Man sq tro at det var mig, der havde skrevet det, bortset fra, at da jeg havde opgivet (efter 5 mdr.) og bestilt hos cliche.dk (de kan anbefales!!!) kom jeg hjem fra ferie igår, og mit domain var flyttet fra cliche til webdomain. min webdomain kode virker ikk! og de har ændret priser siden jeg bestilte det! håber sq cliche flytter det tilbage, efter at jeg nu har mailet dem! de plejer at ordne ting hurtigt!

har fundet webdomains ejers privatnr. prøver at ringe til det, for at se om der sker noget. De tager åbenbart ikke deres support telefon (har ringet mere end 20 gange over flere dage)
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. juli 2002 - 11:47 #14
Hvem kan finde på at købe et webhotel hos en udbyder, hvor ½-delen af siden ikke er færdig og der står at det bliver færdig i maj.

Ejeren har ikke engang rettet det til Juli..
Avatar billede hkf0305 Nybegynder
11. december 2006 - 17:20 #15
Man skal fortsat holde sig langt fra Webdomain. Deres service er håbløs, ikke-eksisterende. Man kan ikke regne med svar på relevante spørgsmål. Jeg har kun haft dårlige erfaringer med Webdomain.