Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 16:10 Der er 19 kommentarer

Reklamering på hjemmeside

Hej.
Jeg mangler en sponsor til min hjemmeside http://www.funnycartoons.dk
Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med Doubleclick eller Adpepper? Kan i anbefale nogen (Jeg tænker ikke på DanBan eller Tradedoubler)?
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 16:24 #1
?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 16:24 #2
der er en stor debat blandt brugerne af Danban internt for tiden, om udbetalinger, og der er mange der ikke får deres optjente penge.

Tradedoubler, har jeg kun selv gode erfaringer med, man skal dog påregne at man skal have ufatligt mange besøgende for at kunne have noget virkeligt optimalt ud af det. men du har så mange flere muligheder hos dem. som jeg nok vil anbefae &:-D

mvh.
questis.dk
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 16:25 #3
Jeg tænkte nu godt nok på de store reklame-netværker
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 16:27 #4
det er jo ikke nemt at give et svar når dit spørgsmål ikke er lige det du tænker &:-D
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 16:27 #5
sorry så forkert *GG*
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 16:28 #6
har også haft rimelige gode erfaringer med Tradedoubler, men jeg synes at det er blevet svært at tjene penge hos dem
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 16:31 #7
jepz, deres aflønningssytem, er ikke lige nemt, da det meste er baseret på salg. men det er så heller ikke nemt at komme ind i de store reklamenetværk, da de fleste kræver at du skal give dem et cvr-nummer, men ved dog ikke om dit firma er registreret
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 16:39 #8
jeg har ikke noget firma =) Blot en enkelt hjemmeside
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 16:39 #9
Er du sikker på at man skal have et firma først?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 16:44 #10
nej det er ikke nødvendigt alle steder, men det gavner optagelsen, og hvis du ikke har et, er du nødt til at have en kanon side, der ikke er en finger at sætte på, med ufatlig mange besøgende, det er mine erfaringer
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 16:48 #11
Med Doubleclick?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 16:50 #12
kan ikke helt huske med doubleclick, men det kan da forsøge, du har jo intet at tabe, og hvis du kommer inden for et af disse netværk, er der ingen grund til ivivl, da det er profesionelle firmaer alle sammen. så der er kun en ting at gøre prøv.
Avatar billede danscape Nybegynder
03. marts 2002 - 17:08 #13
Med Doubleclick skal man have mindst 200.000 sidevisninger om måneden..  jeg har engang undersøgt at blive medlem af dem...

...til gængæld tjener du også kassen på at være med i Doubleclick, da sponsorerne jo betaler for et X antal visninger, og ikke er baseret på at de skal sælge, før du kan tjene...

Det "fede" ved de reklame bureauer er at de et dem der formidler kontakten til annoncørerne og så sætter de ellers bare pengene ind på din bankkonto ;D

www.ads.dk har jeg hørt en masse godt om.. prøv at hører dem!
Avatar billede rentondk Nybegynder
04. marts 2002 - 00:24 #14
Der er ikke noget Doubleclick i Danmark længere, da de er overtaget af Adlink. Desuden betaler Adlink ikke per bannervisning, som Danscape skriver, men det er også afregning per klik. Der er enkelte hjemmesider, som bliver betalt per bannervisning, men så snakker vi om JP, Fondsbørsen, TV2 m.fl.

Mange tror at bannernetværk som Adlink og Adpepper er vejen til mange penge, men det er ofte fordi de aldrig har været med i disse netværk. Realiteten er, at man ofte kommer til at tjene omkring 60 øre per klik, da de tager helt op til 70% af fortjenesten.
Avatar billede traded Nybegynder
08. marts 2002 - 15:32 #15
Er der overhovedet nogen mulighed for at tjene penge med sin hjemmeside mere?
Avatar billede dna Nybegynder
09. marts 2002 - 13:56 #16
Traded:

Der er sket en voldsom udvikling i reklamebranchen på internettet indenfor de sidste år! For nogle år siden var det nok bare at have en hjemmeside, så var man jo næsten millionær, men i dagens Danmark kræver det noget mere for at få den IT-Succes som mange drømmer om! Vejen til penge via internettet er services! Reklamer er der simpelthen ikke penge i mere. Man kan dog stadig bruge reklamer til at supplere en eventuel indtægt!

Dette er bare min ydmyge mening! :-)

dna
www.popper.dk
Avatar billede sy Nybegynder
29. april 2002 - 21:18 #17
Jeg har extrem dårlig erfaring med både Adlink og Adpepper lige for øjeblikket de har simpelthen ikke nok anoncøre. Jeg ville også gå med på Tradedoubler ideen, men du skal ikke regne med at tjene særlig meget på banner-reklame, lige i øjeblikket så skal der ske drastiske ting inden for annonce udviklingen.

Den helt klart bedste og sværeste måde er ved selv at sælge bannerne, men det kræver et kanont sælger talent.

/SY
Avatar billede sy Nybegynder
29. april 2002 - 21:19 #18
Det kan faktisk bedst betale sig for tiden, at gå ind i bannerbyt og vente på at tingene ændre sig.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:39 #19
lukketid ?