Avatar billede benny.dk Nybegynder
06. juni 2000 - 07:33 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Til Admin - En fusker er fundet

Hej Prøv at kigge på neofrost http://www.eksperten.dk/bruger.asp?navn=neofrost&S1=0&S2=0&S3=0&S4=0&S5=1&S6=0

Spørgsmålene bliver stillet midt om natten og de fleste med et ord efterfulgt af punktummer og svaret kommer ret kort efter, og det er altid store pointsummer, også selvom svaret er forholdsvis nemt, og det med Adobe Golive er slet ikke et korrekt/rimeligt svar.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 08:37 #1
Undskyld.
Men det kan jeg først se nu.
Jeg er ked af at i bliver sur over sådan noget men jeg vil ikke gøre det igen....

Undskyld mange gange......
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 08:49 #2
Jeg kan også bare oprette en ny bruger, og så får du mit brugernavn så du holde øje med mig om jeg nu gør noget dumt igen.
Men det lover jeg for nu af at jeg ikke vil gøre det igen.

Jeg undskylder for alt jeg har gjort meget ked af det.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 08:54 #3
Det er ikke tilladt at have flere brugernavne her på eksperten.
Avatar billede morten_b Nybegynder
06. juni 2000 - 09:45 #4
Avatar billede doeleman Nybegynder
06. juni 2000 - 10:16 #5
Avatar billede doeleman Nybegynder
06. juni 2000 - 10:19 #6
Husk at NeoFrost, står bag sidderne:
http://www.website4u.dk/
http://www.crush.dk

Jeg tror ikke, at han får mere hjælp med dem :-)
Gad vide om Website4u behandler deres eventuelle kunder ligeså godt?
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 10:42 #7
neofrost<:O(
Avatar billede overload.dk Nybegynder
06. juni 2000 - 11:46 #8
tyndt!!
Avatar billede ahl Nybegynder
06. juni 2000 - 12:17 #9
Den kan altså også ses på at alle de spørgsmål neofrost har oprettet og alle de spørgsmål som neofrost har svaret på har alle de der ....... efter sig!

Det sjove er at de alle er forskellige brugere!!

Jeg ved ikke om det er blevet sagt!
Avatar billede netsrac Nybegynder
06. juni 2000 - 22:05 #10
Avatar billede denboj Nybegynder
06. juni 2000 - 22:46 #11
Jeg synes faktisk at eksperten er rigtig fed. Det undrer mig bare rigtigt rigtigt meget hvad folk egentlig bruger deres point til. Min målsætning er at holde mig lige over nul grænsen.

f.eks. dig der har oprettet denne her Benny.dk - Jeg var lige inde og lure på din profil. Du har oprettet to spørgsmål hvor det her er det ene - Det andet du har oprettet giver du også nul point til. Er du bare en meget meget flink og hjælpson sjæl der ved en hel masse om computere men egentlig aldrig har brug for noget hjælp eller hvad. (Jeg undrer mig bare :-) )

Jeg kan da godt se at neofros er en svindler ud over alle grænser og han burde forvises på stedet. Men han dukker jo sikkert bare op under et nyt brugernavn på stedet.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 23:26 #12
Point er gode når man har problemer. Endvidere er der en vis konkurence faktor i, at se hvor mange man kan få samlet på legal vis selvfølgeligt.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
07. juni 2000 - 00:12 #13
denboj>> Det andet var hvor jeg efterlyste en mulighed for at 'lytte' med på et spørgsmål - hvlket man kan gøre ved at trykke på udfør uden at skrive noget i dette felt.

Personligt er jeg modstander af dette her point-system af flere grunde bl.a. fordi der så kommer en masse fuskere med nogle spørgsmål som d selv besvarer og derved får jeg en mail om at der er oprettet et spørgsmål og så er det spild af min tid at jeg kigger på spørgsmålet, når vedkommende rent faktisk ikke ønsker mit svar, men kun vil bruge det til at skaffe point fra en fiktiv user.

Jeg forsøger altid at hjælpe folk hvis jeg kan og har tid til det (og så ved jeg en del om computere og computereprogrammer, da jeg har arbejdet med det både privat og fagligt i snart mange år og været aktiv med både programmering og elektronisk kommunikation i et amtør netværk som hedder fido og det før internettet blev kendt) Hvis jeg selv har brug for hjælp har jeg nogle snore som jeg trækker i, og får svret der - derfor har jeg endnu ikke stillet et spørgsmål her - jeg kender mange med en stor edb viden på hver deres specielle område samt jeg bruger nyhedsgrupperne i dk.edb.* hierakiet meget, hvor der både er hurtig og god hjælp af hente.

Nå vi er vist blevet off-topic så eod herfra og hvis du vil 'snakke' mere så mail mig på thomsen@benny.dk

/benny.dk
Avatar billede denboj Nybegynder
07. juni 2000 - 00:15 #14
Det er også det jeg mener med at jeg prøver at holde mig over 0 grænsen, så jeg kan få løst et problem når det opstår. Når jeg prøver at svare i et spørgsmål er det tit ligeså meget for at se om den viden jeg tror jeg har nu også er rigtig. Men hvad får f.eks. Benny.dk ud af at have givet 0 points ud og fået accepteret 38 af sine svar. (Jeg spørger af ren og skær nysgerrighed).
Avatar billede denboj Nybegynder
07. juni 2000 - 00:17 #15
hov vi overlappede hinanden her. Du har stillet min nysgerrighed. så jeg trækker mig ud af debatten :-)
Avatar billede benny.dk Nybegynder
07. juni 2000 - 00:18 #16
denboj> Tilfredsheden ved at hjælpe folk som har et problem.
Avatar billede web-devloper Nybegynder
07. juni 2000 - 04:28 #17
Må jeg lige sige noget jeg synes at man skulle lave sådan noget som næsten alle XXX side har.
Hvor du skal downloade en lille fil og så først der kan du komme ind på siden.
Så kan man ikke snyde med point som neofrost.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2000 - 08:39 #18
Hvad skulle det gøre web-devloper, hvis du køre med 2 stystemer og 2 forskellige brugernavne. XXX sider er noget andet, der skal du vel have dit kreditkort op af lommen for at tilmelde dig, så det gør man nok ikke flere gange. Når disse sider skal bruge dit kreditkort, skal de også være 100% sikker på, at det er dig og ikke en anden bruger. Det er 2 forskellige problematiker du blander sammen efter min overbevisning eller hvad?.
Avatar billede morten_b Nybegynder
07. juni 2000 - 08:54 #19
En fil syntes jeg er en rigtig dårlig ide! Jeg har nemlig pt. ingen computer selv og går derfor på www.eksperten.dk fra arbejde, og nogle gange fra venners computer...og jeg tror ikke at jeg er den eneste i den situation.
Avatar billede web-devloper Nybegynder
07. juni 2000 - 13:35 #20
Ja okay det kan jeg godt se nå nu i siger det.
Men hvis man bare kunne lave et system sådan så man ikke kan snyde som neofrost har gjort.
Avatar billede denboj Nybegynder
08. juni 2000 - 16:44 #21
Avatar billede stingbat Nybegynder
10. juni 2000 - 22:30 #22
Mens i er igang med at oprimse alle fuskerne, kunne i så ikke oprette dem i min ny-lavede fuskerdatabase, som jeg bestemte mig for at lave idag...! Så her er den - brug den hvis i har lyst... det er jo det den er lavet for:
http://www.stingbat.dk/fusker.asp

// Stingbat
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2000 - 23:51 #23
Den Site er meget fin, men hvis i nu brugte  http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18717 , så har fuskerne mulighed for at kommentere spørgsmålet. På en sådan database uden for eksperten, har de jo ingen chance for at kunne komme til orde. Stingbat du kan jo blot slette deres kommentare. Endvidere bliver det også inden for rammerne af eksperten.
Avatar billede stingbat Nybegynder
11. juni 2000 - 01:10 #24
.... det kan godt være at man kommer uden for eksperten - men det med kommentarer, det kunne man da finde ud af, at sætte ind i systemet...!
Avatar billede stingbat Nybegynder
11. juni 2000 - 03:30 #25
er da også lavet nu...! (kommentar-system)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2000 - 08:43 #26
Det er rigtig, at der godt kunne have været noget mere info omkiring brugen af eksperten, men jeg mener stadig, at hvis nogle optræder som 2 eller flere brugere på en gang, så skal den diskution foregå inden for eksperten.

Jeg kunne forestille mig, at Admin gerne så, at man blot sendte en info mail til ham, så undersøger han nok sagen.
Avatar billede stingbat Nybegynder
12. juni 2000 - 00:01 #27
Det er da rigtig nok at det bør foregå inden for eksperten - men i stedet for at oprette 10 spørgsmål om det samme (altså om fuskere), burde man lave en "lukket" kun om dette!
Jeg så da (synes også det ville være bedre) hvis der blev lavet en "fusker"-del af sitet, hvor man kunne kommentere og anmelde...! (Men det er jo det om det kan komme på tale)
Selve fuskerdatabasen lavede jeg pga. de mange spørgsmål og diskutioner - da jeg allerede havde tænkt på at der kunne være nogle "negative" ting omkring den, er der da heller ikke brugt tid på den, så hvis det er, kan den jo ment fjernes igen...! (Men det kommer jo an på om folk gider at bruge den)

// Stingbat
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2000 - 09:54 #28
Det er det bl.a katagorien spørgsmål til eksperten kan bruges til.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
12. juni 2000 - 13:50 #29
Så er emnet vist uddebateret.