Avatar billede sabmobil Nybegynder
06. april 2002 - 20:08 Der er 29 kommentarer

Skal vi starte noget

Er der ikke en der har det ligesom mig. jeg har lyst til at starte et eller andet. men ved ikke hvad. jeg har tænkt på en del hjemmesider. men er gået lidt i stå fordi jeg hele tiden løber mod en mur når det gælder ASP og databaser. jeg kan lidt asp men er ikke kanon. jeg har nogle ideer men mangler en at udføre dem med. har du lyst til at start noget op så skriv lige. Det jeg søger er en der er god til asp og databaser.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. april 2002 - 20:11 #1
Jeg er altid klar på spændende projekter. Jeg påtager mig gerne det arbejde der ligger i jura, organisation og økonomi hvis der er potientiale.

Prøv opret samme spørgsmål www.startfirma.dk - som er et sted hvor iværksættere mødes.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. april 2002 - 20:13 #2
Avatar billede keysersoze Guru
06. april 2002 - 20:14 #3
hvilken genial forretningsstrategi det dog bygger på... jeg tvivler på at du finder nogle til bare at starte "noget". Du bliver nødt til at komme med et forretningsgrundlag og så'n!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. april 2002 - 20:17 #4
keysersoze> manden siger han har idéen, mangler nogen at lave den med, det er vel fair nok..  så laver man sammen en forretningsplan?
Avatar billede keysersoze Guru
06. april 2002 - 20:19 #5
"at starte et eller andet"?

well - smag og behag :)
Avatar billede sabmobil Nybegynder
06. april 2002 - 20:19 #6
Startfirma> tak for det
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. april 2002 - 20:24 #7
"jeg har nogle ideer"

well - smag og behag :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. april 2002 - 20:25 #8
sabmobil det var så lidt.

Hvis du løber ind i spørgsmål af enhver slags - så spørg endelig. Jeg vil altid hjælpe ildsjæle der vil være iværksætter :)
Avatar billede searchz Nybegynder
06. april 2002 - 22:44 #9
hvad skal man egentlig med et forretningsgrundlag nu om dage? der er jo ikke penge i skidtet alligevel, og de ting der kaster penge af sig gør det ved et tilfælde, som regel ved opkøb.

Selvfølgelig vil det være rart at høre lidt om ideen, jeg er da selv nysgerrig.

og kan da sagtens finde ud af ASP og databaser hvis det var...

Hvis sabmobil nu ligger inde med en knaldgod ide og godt vil vente lidt med at afsløre hvad det er, så er det da ok.

Og nu har han jo næsten fået den juridiske, økonomiske og og organisatoriske opbakning fra >startfirma< så hvis ideen holder, er det jo bare om at gå i krig.

At starte noget idag med det formål at tjene de store penge er jo dødsdømt på forhånd, så hellere bruge tiden på at opbygge en bruger base og måske på et senere tidspunkt tjene penge.

Hvor om alt er bliver man en del erfaringer rigere og det er der vist ingen der tager skade af, heller ikke de dårlige...
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. april 2002 - 08:19 #10
saerchz>

Nemlig, for dem der har lysten, og idégenerering er hverdags kost, så kan sammen med ligesindede skabe noget nyt. Succes er jo mange ting, og ikke altid nødvendigvis penge :) Hvis vi antager at der ikke tjenes mange penge på eksperten, så skulle man da alligevel være et skarn ikke at kalde eksperten for en succes :)
Avatar billede searchz Nybegynder
07. april 2002 - 11:05 #11
>>startfirma du er godt nok tidligt igang en søndag..... et stærkt karaktertræk for en rigtig ildsjæl ;-)
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
08. april 2002 - 22:55 #12
er lige med på en lytter
Avatar billede equip.dk Nybegynder
13. april 2002 - 19:03 #13
jeg har masser af ide'er - men er ikke nogen ørn i asp/db'er, men kan lave noget udemærket design.

mail: net@gard.net
Avatar billede niels_kristian Nybegynder
23. april 2002 - 20:53 #14
Jeg er altid klar til at starte noget!! lad os finde et par stykker og snarke om det??? niels_kristian@nk-programs.dk
Avatar billede zoom Praktikant
24. april 2002 - 16:21 #15
Joh du... det kender jeg godt til....iværksætter i maven.....men har du startkapital....? Uden penge er det urealistisk .....det koster penge at udvikle ideer!

Zoom
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. april 2002 - 17:57 #16
zoom> Det afhænger jo i særdeleshed af idéen :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede searchz Nybegynder
24. april 2002 - 21:19 #17
Zoom>>det er som regel kun dårlige ideer der koster penge at udvikle...
nemlig den proces det er, at omforme dem til gode ideer.....
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. april 2002 - 21:20 #18
searchz> :D
Avatar billede zoom Praktikant
25. april 2002 - 15:18 #19
Ja ok, det lyder som om du er vant til at leve uden nogen nævneværdig indtægt og det er da en fordel for dig, men om du kan finde folk der vil arbejde gratis på dine ideer i længden...det tvivler jeg nu på.
Held og lykke med det !
Avatar billede searchz Nybegynder
25. april 2002 - 15:57 #20
zoom> der er i forvejen ingen der pumper penge i internetprojekter med mindre de først har vist deres egen berettigelse, modellen med at have startkapital og fyre det hele af indenfor 12 måneder på overflødig konsulentbistand, dyre forretningslokaler m.m.
tag dog lige et kig på de største successer idag, google f. eks. der jo som bekendt startede på et lille kollegieværelse.....
Avatar billede equip.dk Nybegynder
25. april 2002 - 16:03 #21
jubii i en kælder..
Avatar billede punnishment Nybegynder
17. juni 2002 - 12:32 #22
hvis i finder ud af en noget, og mangler en mand, er i velkommen til at kontakte mig.

ICQ: 76028638
email: webmaster@bak-al.net

Kan bruge: JavaScript og ASP
PS: Jeg er ikke en designer
Avatar billede equip.dk Nybegynder
17. juni 2002 - 12:53 #23
jo - jeg er også klar...jeg er designer.
net@gard.net
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
05. august 2002 - 17:24 #24
Til punnishment & searchz (og andre med ASP mm. kundskaber):

Check:

  http://www.eksperten.dk/spm/242025
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
05. august 2002 - 17:35 #25
jeg kunne godt tænke mig at høre hvad ideen var før jeg gik igang med noget!
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
05. august 2002 - 17:48 #26
Er det mig du taler til???
Avatar billede xelmo Nybegynder
10. december 2002 - 18:17 #27
Hvis I har brug for en ekspert i strategisk planlægning, så er det her.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
11. december 2002 - 15:37 #28
xelmo: hehe, prøv at kigge på datoen for sidste indlæg!

05/08-2002... hmm... ;)
Avatar billede software-maker Nybegynder
22. maj 2003 - 21:47 #29
Vi to kunne jo starte en lille virksomhed???