Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 10:24 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Du kan være med!

Hej

Er der nogen der kunne tænke sig at være med at at starte et dating system. Jeg har ideén og hvordan det skal se ud...Jeg har filerne som der skal bruges til at uploade, men jeg mangler nogen som kan html og asp.

Kort sagt så har jeg det hele jeg mangler bare nogen som kan programmere det.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. maj 2002 - 10:27 #1
Håber du kommer igenem med dette projekt, Men har du overvejet hvor mange af de datings faciliteter der er allerede, Du skal nok finde en epokegørende nyhed, for at det skal være interesant for brugerne at være der, Det bliver svært at hamle op med Dating.dk som er en meget meget kendt portal

MC
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 10:30 #2
bare rolig jeg har noget liggende :) Og dating.dk er begyndt at gå meget nedad fordi at man skal betale for at være der nu. De har mistet omkring 15.000 hits om dagen allerede nu.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 10:31 #3
Hvor gammel er du ? Hvor bor du henne af? Har du nogle handleplaner osv ?
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 10:32 #4
Jeg er 17 år gammel, og bor i storkøbenhavn...?
Avatar billede funguy Nybegynder
07. maj 2002 - 10:33 #5
Prøv at kontakte mig på: neodelonge@hotmail.com eller icq:1007333987
og fortæl lidt mere om det nye i idéen, for så er det da ikke umuligt at jeg er med på det!
Avatar billede agermose Nybegynder
07. maj 2002 - 10:35 #6
kan godt være interesseret, men det skal ikke skrives i asp. Har server til rådighed. Der skal mere information på bordet, specielt omkring hvordan du vil gøre site'et kendt og hvordan der skal komme penge på bordet

post@agermose.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
07. maj 2002 - 10:36 #7
Mon ikke det marked er ved at være udtømt? - tror du skal finde på noget MEGET revolutionerende for at det overhovedet kan betale sig at bruge tid på det.
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 10:43 #8
Marked er bestemt ikke ved at være udtømt, folk er vilde med at være anonyme og sidde at chatte og flirte, som de har lyst til. Især den unge gruppe af befolkingen.
Avatar billede funguy Nybegynder
07. maj 2002 - 10:44 #9
Men vi har brug for flere informationer før end vi kan tage stilling til om vi er med eller ej!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. maj 2002 - 10:47 #10
dsl>> hvis det system du snakker om er det du ville have lagt op på friserverplads i et tidl. spm skal du huske at overveje hvorvidt ham der har skrevet scriptet overhovedet vil give sin tilladelse.
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 10:53 #11
Man må vil gå godt bruge det når man kan downloade det...hvorfor skulle man ellers have lov til at downolade filerne?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 11:03 #12
For at lære noget programmering ;)
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 11:08 #13
Nåh hehe okay :) Men jeg har da også slev et dating system liggende...som ikke er downloadet.
Avatar billede funguy Nybegynder
07. maj 2002 - 11:17 #14
hmm.. Jeg synes ikke det virker særligt seriøst! Du diskuterer mere om du må dowloade et dating-site og bruge det, end du fortæller om idéen! KOM MED INFO!
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 11:19 #15
Hmm, nåh okay..hvis i syntes at det er for useriøst så lukker jeg da bare spørgsmålet igen. Jeg troede ellers lige at eksperten var det rette sted at søge...
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 11:20 #16
man skal jo trods alt lige have lidt tid til at skrive den info ind...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 11:22 #17
dsl > Det er det også men du må komme med noget mere info og noget billag.

-Jponas
Avatar billede dsl Nybegynder
07. maj 2002 - 11:23 #18
Ja..men man skal lige have en chance for at skrive det ind..
Avatar billede funguy Nybegynder
07. maj 2002 - 11:44 #19
Det er også ok, men det lod bare ikke til at der skete noget!
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 13:36 #20
DSL>

Alternativt så er der nogle gutter her der søger noget at rive i :)

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_vispost.php?id=122&pg_name=job&lng=dk&kat=2196
Avatar billede reklame Nybegynder
10. maj 2002 - 12:42 #21
Jeg vil meget gerne være med....
Mit erfarings-grundlag er opstart af projekt.
Avatar billede dsl Nybegynder
16. maj 2002 - 22:38 #22
lukker
Avatar billede brian_h Nybegynder
05. juni 2002 - 17:47 #23
hvis i skal bruge webhotel : så besøg www.yourhost.dk ! Det kan virkelig betale sig!