Avatar billede timtoolman Nybegynder
22. maj 2002 - 19:04 Der er 4 kommentarer

Webcam på FreeBSD

Er det muligt at kunne bruge sit webcam til noget på FreeBSD?
Avatar billede sv Nybegynder
22. maj 2002 - 19:08 #1
der er en enkelt port til nogle webcams kan ikke lige huske hvilke
prøv
cd /usr/ports; make search key=webcam
Avatar billede timtoolman Nybegynder
22. maj 2002 - 19:18 #2
Hvad med software?
Avatar billede sv Nybegynder
22. maj 2002 - 19:26 #3
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=y64xwB&q=webcam+freebsd
giver en del hits om webcams på freebsd..
make search key=webcam giver ikke lige noget umiddelbart..
Avatar billede signout Nybegynder
28. maj 2002 - 16:35 #4
Det ville hjælpe en DEL hvis du nu havde skrevet hvad det var for et kamera. Det gør det noget lettere at finde mere specifik information til dig om det.