Avatar billede jens_jul Nybegynder
24. maj 2002 - 23:18 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Har du en idé?

Hejsa,

jeg brænder sådan for at komme igang med et projekt. Så hvis du har et projekt og mangler en dygtig programør, så er jeg manden.

Jeg programmerer mest i ASP og MS Access.

Hilsen
Jens
Avatar billede panic-killer Nybegynder
24. maj 2002 - 23:19 #1
vil gerne lave en side om chasemod men du er vel ikke gratis?
Avatar billede jens_jul Nybegynder
24. maj 2002 - 23:20 #2
Jo, men det var nu noget lidt andet jeg havde i tankerne.
Avatar billede disky Nybegynder
24. maj 2002 - 23:26 #3
snak med arbejdsformidlingen
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 23:29 #4
disky og panic-killer drop de billige kommentare.

Jens_jul har du også tjek på MSSql og MySql?
Avatar billede disky Nybegynder
24. maj 2002 - 23:31 #5
schulze:
det her er et forum om e-løsninger, ikke et forum for jobsøgende.

der er faktisk en gruppe til netop sådanne nogen.
Avatar billede friiser Nybegynder
24. maj 2002 - 23:32 #6
Vi er altid int. i nogle dygtige hænder hvis de er gratis.

Kontaktes på webmaster@radio-online.dk

~friiser~

http://www.radio-online.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 23:33 #7
disky>Det er der nok en del der er uenige med dig i.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 23:34 #8
Beskrivelse af kategorien:

Har du en idé, som du vil dele med andre, eller have gode råd til at komme videre.
Avatar billede giang Nybegynder
24. maj 2002 - 23:43 #9
Hvis du kan / er villig til at arbejde i PHP og MySQL, har jeg nogle projekter, som du gerne må være med på. Til at starte med vil det være 100% ulønnet, men på længere sigt vil du selvfølgelig få del i evt. indtægter.

Andre interesserede er også velkomne til at skrive.....
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
24. maj 2002 - 23:52 #10
www.danskfilmudlejning.dk www.computercountry.dk www.citycopenhagen.com (og DK-version) www.danmarkdating.dk www.outlook-express.dk og mange flere ligger running på webben og venter på at jeg får tid.
Kunne være der var et enmne til et projekt.............??
Jeg annoncerer dem senere andetsteds her på exp.
Avatar billede reklame Nybegynder
25. maj 2002 - 02:48 #11
>giang....hvordan kan jeg kontakte dig ?  sletting@sletting.com

>Jens_jul...hvor i landet bor du ?
Avatar billede giang Nybegynder
25. maj 2002 - 11:33 #12
>reklame...jeg kan kontaktes på admin@the-gif.dk

Skriv lidt om dine kompetencer, hvad du har lavet hidtil (gerne nogle referencer).

Så vil jeg selvfølgelig komme med yderligere information omkring projekterne.
Avatar billede janomel Nybegynder
25. maj 2002 - 13:29 #13
Hej jens Jul
Jeg er ved at skulle igang med web projekt. Hvis du er intersseret i at ville deltage så kontakt mig på ICQ: 10 86 17 01 6
Avatar billede jens_jul Nybegynder
27. maj 2002 - 15:41 #14
Tusind tak for alle svar.

Jeg lukker ikke spørgsmålet endnu, da jeg selv lige er kommet op med en god idé. Er det ikke snart på tide, at DK får et ordentligt GRATIS webhosting firma. Netby.dk er MEGA langsom og jeg kender ikke rigtig nogle andre.

Hvem vil være med. Evt. kunne det inkluderes med alle de projekter I har gang i?

Hilsen
jens_jul
Avatar billede jens_jul Nybegynder
27. maj 2002 - 15:42 #15
Beklager meget, men jeg har endnu ikke helt check på MySQL, MSSQL er ved at sidde der. Bliver nødt til at arbejde lidt endnu.

Vender tilbage!
Avatar billede punnishment Nybegynder
28. maj 2002 - 20:51 #16
Som de fleste nok ikke har forstået tror jeg jens_jul gerne vil lave et projekt sammen med et team, hvor han også er medejer af projektet. Ikke noget med at "gir du ik lige en hånd, jeg skal lige ha lavet..." Har jeg ret jens_jul?

Hvis i tænker på at sætte et team op for at lave en eller anden fed projekt/side kunne jeg godt have interesse i at være med.

Har styr på: Java Script, ASP, MySQL, Access
Avatar billede jens_jul Nybegynder
29. maj 2002 - 12:33 #17
Jeg kunne ikke give dig mere ret punnishment.

Jeg vil meget gerne have et eller andet fedt op at køre. Jeg håber at finde (ambisiøse) partnere herinde med en masse gode idéer.
Avatar billede b0o Nybegynder
02. juni 2002 - 19:28 #18
postmaster@starofporn.net eller 69087797
Avatar billede punnishment Nybegynder
04. juni 2002 - 17:42 #19
Så er der en ide på banen..!

Det kræver at nogle kan lægge ud med et domænenavn, plads og adgang til ASP
Jeg vil ik afsløre hele ideen her, men jeg kan komme med hoved trækket af ideen.

Ideen går ud på at lave ny stor ASP side. Den ASP side skal så hovedsageligt handle om ASP-Database sikkerhed. Vi vil f.eks. stille en database og forskellige SQL sætning til rådighed, hvor så det går ud på at få fat i nogle vigtige oplysninger fra databasen. Med denne hacke test, som en del programmører sikkert vil prøve kan vi (hvis den bliver hacket) finde ud af hvordan dette kan forbedres..! Alt lykkedes hacking vil blive gemt i en anden database.

Men hovedsageligt vil systemet have disse funktioner: En ordentlig chat for programmører (login system), prøv at hacke, artikler om sikkerhed og spillet (som jeg ik vil fortælle i detaljer)

Nogle der er med på dette kan kontakte mig på icq: 76028638

Teamet har brug for: ASP programmører, Java Script programmører og designer..!

PS: Vi kan kun stå for sikkerheden på vores egen programmering. Altså hacking vil stadig være muligt, men det bliver pga. serveren...!