Avatar billede invisibleman Nybegynder
30. maj 2002 - 17:01 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Supportmedarbejder søges

Hej!

Vi søger i øjbelikket en support medarbejder til 37 timer/uge
til øjeblikkelig ansættelse hos Cliche I/S.

Da vi konstant er under udvikling søger vi en mødestabil samt
venlig supportmedarbejder der kan sikre vores kunder en tilfreds
oplevelse hos Cliche I/S.

Du vil komme til at arbejde i et til dels hektisk miljø med
fire kollegaer, men stadigvæk med et godt arbejdsklima.

Jobbet vil primært bestå af telefon-, samt emailsupport for
vore webhotel kunder.

Supporten vedrører primært vores Windows 2000 servere, men også
vores FreeBSD servere, det vil derfor være et plus hvis du har
kendskab til FreeBSD/Unix platformen, men er ikke et krav.

Vores kontor ligger i Lejre, nær Roskilde.

Aldersgrænsen er minimum 18 år. - Lønnen aftales individuelt.

Interesseret ? Send dit CV til an@cliche.dk for en uforpligtende samtale.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
30. maj 2002 - 17:01 #1
Spørgemålet er oprettet i mit navn, da jeg er den eneste på kontoret
som har en bruger på exp.dk
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:07 #2
jeg vil godt.. hvis jeg får gratis cola og en læsepause på 30 min hver dag til at læse i mit M! mens jeg spiser chefens medbragte chips-pose...

/dave
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. maj 2002 - 17:08 #3
i'm game ;)

<OT>
invis>> kommer du med i morgen aften ?
</OT>
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. maj 2002 - 17:15 #4
på den forkerte side af bæltet :|
Avatar billede invisibleman Nybegynder
30. maj 2002 - 18:04 #5
dawin_dk: Spørgsmålet er seriøst, så undlad venligst den slags kommentarer.

jelzin101: Send en mail til an@cliche then :)

Nix ... 1. Tøs på besøg; 2. Tøs på besøg .... get the point ? :D
3. I morgen aften .. hva sker der der ? :D
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:10 #6
invisibleman>> ehmm.. det var mit også .. men fair nok ... så lader jeg være med at søge.... hvis det er så kedelig en arbejdsplads at der på ingen måde er humor i firmaet kan det jo være ligemeget - ik ? :)

/dave
Avatar billede invisibleman Nybegynder
30. maj 2002 - 18:12 #7
dawin_dk: Vi har det sjovt til daglig hos Cliche, *også* selvom vi tit har travlt.

Firmasporten er forøvrigt bordfodbold ;o)

Gratis cola ... er LasCola okay ? :P .... 30 mins spise/læse/nørde pause har jeg selv, sååe :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:44 #8
hvad skal man kunne..

i må da have nogle krav...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. maj 2002 - 21:05 #9
3>> har du ikke hørt det ? - der er mini exp event ude hos A1 -> http://www.eksperten.dk/spm/215616

- en mail er sendt kl. 17:25... ;o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
30. maj 2002 - 21:19 #10
x-gate.dk:

Tjae, det har du ret i :)

* Du skal kunne snakke med andre folk på en pæn måde, og altid være høflig.

* Du skal kende til Windows 2000 Server.
Derudover er kendskab til IIS 5.x, Windows DNS server, BulletProof/G6 FTP Server og MailMax 4.x mailserver en stor fordel (det er de programmer vi primært bruger på vores servere)

* Kendskab til FreeBSD 4.4, Pure-FTPd samt Apache 1.3.x vil være en fordel, men er ikke et krav da jeg normalt tager mig af support for FreeBSD'en.

Og så er det et absolut *must* at du er bedre til bordfodbold end mig - ellers slår vi aldrig min chef :/ ... (just kidding .. ;) ..)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. maj 2002 - 20:58 #11
invisibleman  >  Og du har diskuteret 119 gange med din chef at i ikke skal ansætte en under 18? :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
31. maj 2002 - 21:50 #12
freefreelancer: Nej, det behøver ikke diskuteres .. det er vi enige om alle sammen :) ...
Avatar billede styled.dk Nybegynder
02. juni 2002 - 14:18 #13
Okay...Synes bare det ville være synd af gå glip af mig :D
Avatar billede destiny Nybegynder
04. juni 2002 - 10:53 #14
Hej Cliche

Jeg er umidelbart interesseret, og har en del erfaring med hosting fra BuyDomains.dk, men da jeg bor i kbh. har jeg måske lidt svært ved at komme til Lejre. Hvordan er transportforholdene til Lejre fra kbh?
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. juni 2002 - 14:01 #15
Destiny > Du skal bare tage regionaltoget mod holbæk. Det tager kun ½ times tid.
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. juni 2002 - 00:59 #16
fra nyhedslisten http://www.cliche.dk/page2.asp :

    Mandag den 10. juni  Ny medarbejder
    Da kravet til vores support bliver størrere,
    har vi derfor pr. d.d. ansat en ny supportmedarbejder.
    Vi håber vores kunder vil tage godt imod Marc

måske på tide at lukke.

mvh JakobA