Avatar billede jens_jul Nybegynder
05. juni 2002 - 14:46 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

KOM NU

Hejsa alle sammen.

Jeg søger nogle, der har både tid og lyst til at starte et eller andet på nettet. Jeg har selv et par ideer, men jeg vil gerne høre fra jer, hvis I er interesserede.

Hilsen
Jens
Avatar billede lonely Nybegynder
05. juni 2002 - 14:52 #1
hvad har du af ideer og hvad skal de programmeres i o.s.v
Avatar billede jens_jul Nybegynder
05. juni 2002 - 14:54 #2
jeg vil helst ikke afsløre noget her, da jeg før har fået hugget en idé, men jeg havde tænkt mig at det skulle programmeres i ASP og MSAccess / SQL.
Avatar billede lonely Nybegynder
05. juni 2002 - 14:55 #3
hmm jeg kan kun html php mysql
Avatar billede jens_jul Nybegynder
05. juni 2002 - 14:57 #4
ok
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 15:01 #5
Access er nok for sløv hvis din idé indebære besøg fra en masse brugere på en gang :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jens_jul Nybegynder
05. juni 2002 - 15:02 #6
ja, det ved jeg, men det er bare til en start.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 15:03 #7
Find hellere en SQL-programmør fra start. Hvis det skulle blive en succes - så ville det være ærgeligt at stå med en Access-database :)

Held og lykke med projektet.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jens_jul Nybegynder
05. juni 2002 - 15:05 #8
jeg kender selv til SQL-programmering, så det er ikke der problemet ligger. Men du har ret, det er træls.
Avatar billede hijklm Juniormester
05. juni 2002 - 15:47 #9
Går din søgning på udviklings-hjælp, eller idé-hjælp?

Jeg aner ikke en pind om programmering, men det kunne da måske være spændende at indgå i en opstart af et eller andet.
Avatar billede jens_jul Nybegynder
05. juni 2002 - 15:58 #10
egentlig begge dele. Jeg har en idé, men ved ikke om der er brug for det. Hvis du kunne hjælpe, kunne det være fedt.
Avatar billede hijklm Juniormester
05. juni 2002 - 16:01 #11
Tja, jeg kan godt hjælpe med nogle idéer og afprøvning af samme, så hvis det er sådan en du står og mangler, så skriv lidt mere detaljeret til Hijklm@Hotmail.com om hvad det indebærer og lignende.

Du har min garanti for at intet kopieres og bruges i andet øjemed, også selvom jeg ikke skulle kunne hjælpe dig med dit projekt.
Avatar billede jens_jul Nybegynder
05. juni 2002 - 16:11 #12
det lyder godt
Avatar billede b0o Nybegynder
06. juni 2002 - 19:17 #13
icq: 69087797 jeg er også ved at starte noget og ville gerne have flere partnere =)
Avatar billede jens_jul Nybegynder
06. juni 2002 - 19:32 #14
bare skriv til mig på jjn@uv.skjerhs.dk og vi finder ud af noget.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. juni 2002 - 23:26 #15
"Et eller andet på nettet"!. Helt ærlig, mand!
Avatar billede tf_web Nybegynder
08. juni 2002 - 18:57 #16
jeg er helt klart med på en website på nettet, som skal blive til noget !!!!

Jeg kan asp og access + mange andre sprog !
Avatar billede jens_jul Nybegynder
09. juni 2002 - 09:39 #17
det lyder rigtig fedt, må jeg få din email, så skriver jeg til dig med min idé.

Hilsen
Jens
Avatar billede grafikeren Nybegynder
09. juni 2002 - 11:51 #18
Hej Jens!

Du ved du kan regne med mig, hvis du skal ha' råd eller hvis du skal ha' lavet lidt mere grafiske ting... Såsom vektor grafik i flash mm. Ved ikke hvor gode muligheder der er for at lægge smart flash ind i asp og accees, men jeg er til rådighed, - hvis det er.

/ Kenneth
Avatar billede jens_jul Nybegynder
09. juni 2002 - 12:59 #19
kult.