Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:26 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

En datingside ??

Hej Jeg vil gerne have lavet en Datingside,
Jeg har ikke lige pt. nogen ideer, men håber at komme frem til noget.

En vigtig del af spørgsmålet er, hvor meget skal det koste (gerne ret billigt, kan være brugt), og skal betaling foregå i mønt, evt. bytte/tjenester, eller andet ???
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:32 #1
Glemte lige noget, Målgruppe: alle i alderen 18 -> år, både Kvinder & Mænd.
05. juni 2002 - 22:35 #2
Du skal have brugere før du kan begynde at sælge ting, gratis det første stykke tid, og så kan man for 6kr (eksempel) om måneden få nogle ekstre ting.

15point er nok hvis du Acceptere.
/Casper
Avatar billede tofferman Nybegynder
05. juni 2002 - 22:39 #3
Er det din site, eller selve daten der skal være billig, brugt og mulig at bytte?? ;o))
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:40 #4
Øhh, jeg forstår ikke lige helt ???
vil du venligst uddybe det ??

Sælge ting???
Jeg vil lave en DATINGSIDE.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:44 #5
Jeg vil gerne have lavet en Dating-site, men hvis den skal koste 6-7000 så har jeg ikke råd til at betale det.
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
05. juni 2002 - 22:46 #6
jeg tror hvorfor1900 mener omkostningerne ved at drive ne datingside...

Sleizer
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:53 #7
Omkostningerne ??
Som en privat Datingside kan det da ikke blive andet end udgiften til et www domæne ???

har ikke lige tjek på sådanne priser, men jeg har en masse fritid.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:54 #8
tofferman>> siten må gerne være billig, og brugt.
Avatar billede jnissen Nybegynder
05. juni 2002 - 23:21 #9
Du kan på http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=421 downloade et datingscript. Så kan du lave det selv, eller jeg kan for et mindre beløb sætte det op for dig.
Men hvis du kan lidt asp, skulle du kunne gøre det selv.

Som omkosninger er der kun domæne og server/webhotel.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. juni 2002 - 23:23 #10
skulle lige til at vise det nissen...*g*
Avatar billede jnissen Nybegynder
05. juni 2002 - 23:33 #11
Hehe. Så kan du få lov til at vise version 1 :-)
Avatar billede shaggy Nybegynder
05. juni 2002 - 23:40 #12
forstår ikke helt, men hvis du vil hyre en til at lave en datingside burde du bruge www.sharksforum.com - hvis ikke du vil hyre en så bare se bort fra denne kommentar

//shaggy
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. juni 2002 - 23:41 #13
Haha *g*
Avatar billede psych0 Nybegynder
05. juni 2002 - 23:46 #14
Hmm..  Jeg du kan jo hente ideer fra
www.dating.dk
www.dating.uk.co
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 23:47 #15
shaggy>> det vil jeg ikke da jeg ikke har råd til at ofre en ½ million.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 23:48 #16
jnissen>> Hvad er et mindre beløb ???

Jeg har ikke en s... forstand på ASP, så værsgo *GG*
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 23:49 #17
psych0>> Tjoee det kunne jeg jo godt, har bare ikke tænkt på det.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 23:55 #18
Nææ ærligt talt, jeg har ikke et disse at komme med til den datingside, lige pt.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 00:05 #19
Jeg kan godt komme med et udkast til en side, meen er det meget ??

Det er oxo bare opbygningen af sidens database og link dertil der er det sværeste *LOL*
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 00:49 #20
Jeg har kun det her til en start, http://www.adating.dk/udkast/
meen det behøver ikke at være ALT det som er i menuen, da det er en nystartet site.

skal oxo piftes op mht. farver, så det passer til en Datingside, vedkomne får frit slag.

Prisen kan vi nok komme til enighed om.

Kan kontaktes på ICQ: 151241750.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 00:51 #21
Hvis du ikke kan komme med bedre ting, så find et andet sted at genere andre, vi er jo ikke alle proffer.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 00:53 #22
xzxzx-kan-ikke-logge>>hvis det er det eneste du har at sige, bliver jeg nødt til at afvise dit svar.

RE:>Du skal have brugere før du kan begynde at sælge ting, gratis det første stykke tid, og så kan man for 6kr (eksempel) om måneden få nogle ekstre ting.

15point er nok hvis du Acceptere.
/Casper
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 00:54 #23
Jnissen>> Hvis du har noget godt at byde på, så hold dig til emnet, og skriv en relevant kommentar.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 00:55 #24
psych0>> Tak, men jeg prøver at skabe en ny side, at stæle/kopiere kan alle jo gøre, så jeg tror ikke at jeg kan bruge dit svar heller, desværre.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 00:57 #25
Hvis der ikke er kommet flere brugbare svar imorgen, sætter jeg pointene ned.
Avatar billede jnissen Nybegynder
06. juni 2002 - 09:50 #26
Det var da utrolig så mukken du er blevet. Med den tone tror jeg sku ikke der er nogen som gidder hjælpe dig.

Men sæt du bare pointene ned :-)
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 10:34 #27
Jnissen >> Jeg bliver/blev ikke spor mukken, men hån og andre kommentarer som ikke har med dette indlæg at gøre kan jeg ikke bruge, og selve pointen i spørgsmålet er der ingen svar på.

Jeg søger fortsat hjælp, og er stadig på ICQ.
Avatar billede jnissen Nybegynder
06. juni 2002 - 10:42 #28
Hvor er der nogen som håner dig synes du?
Det kan jeg nu ikke se. Næsten alle kommentarer har da også noget med dit spørgsmål at gøre.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 11:04 #29
jnissen>> Ja, bortset fra dem her:

Du skal have brugere før du kan begynde at sælge ting, gratis det første stykke tid, og så kan man for 6kr (eksempel) om måneden få nogle ekstre ting.

15point er nok hvis du Acceptere.
/Casper

Er det din site, eller selve daten der skal være billig, brugt og mulig at bytte?? ;o))

skulle lige til at vise det nissen...*g*

Fra DIG: Hehe. Så kan du få lov til at vise version 1 :-)

Haha *g*

Men forslag er stadig velkomne.
Avatar billede hjml Nybegynder
06. juni 2002 - 11:10 #30
hvorfor1900 > Jeg har skrevet til dig på dit icqnr. men der er ikke rigtigt nogle som gider og autoriser mig...vil nemlig gerne høre lidt om projektet :o)

/hjml icqnr : 17569223
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 11:33 #31
hjml>> Det kan jeg først efter kl 13.00, da jeg er på arbejde lige nu *s*

Men jeg skal nok kontakte dig, så snart jeg kommer hjem.