Avatar billede firehat Nybegynder
29. juni 2002 - 11:02 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

POP3 konti???

Heysa!

Skal til at købe et wehotel hos www.cliche.dk der står jeg for 30 POP3 konti, men hvad er det?

/Firehat
Avatar billede nuki Nybegynder
29. juni 2002 - 11:10 #1
30 forskellige ting@ditdomæne.dk

-Nuki
http://urgh.dk
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juni 2002 - 11:10 #2
Du kan have 30 forskellige brugere/kontoer...
I princippet
mig@domæne.dk
kæresten@domæne.dk
mor@domæne.dk
far@domæne.dk osv..

Alle virker selvstændigt, og I får ikke hinandens post...
Derudover er der også en "opsamler" så hvis nogle skriver til
wpfjawpgjpjh@domæne.dk og ingen har den konto sendes den til 1 "basis"konto
Avatar billede nuki Nybegynder
29. juni 2002 - 11:11 #3
nå ja fx 1@d.dk 2@d.dk..... 30@d.dk og ikke bare som alias hvor alle mail ryger til en bestemt lige meget hvad du skriver.
Avatar billede firehat Nybegynder
29. juni 2002 - 11:13 #4
Cool nok! - kan man ikke også gøre sådan at man for dem på 1 mail? - alle sammen eller bare nogle af dem?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 11:13 #5
pop3 konti betyder at du får en mail server i dette tilfælde 30!!
så du kan checke dem fra f.eks Outlook Express...
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juni 2002 - 11:15 #6
hvis du ikke opretter nogle kontoer, så kommer alt til 1 email :)
Avatar billede nuki Nybegynder
29. juni 2002 - 11:15 #7
Jo firehat når du oprette hos ckiche er der allerede oprettet en mail hvor alle mail ryger hen men det er jo fx hvis du vil give en til din mor far ven eller kæreste....
Avatar billede nuki Nybegynder
29. juni 2002 - 11:16 #8
cliche even
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juni 2002 - 11:17 #9
Dog kan det være en fordel hvis du fx. har vigtige mail og ikke gider hente alt "møget" at du kan bruge
hemmelig@domæne.dk til de få vigtige ting fx.
Avatar billede firehat Nybegynder
29. juni 2002 - 11:17 #10
Okay......cool nok!
Avatar billede fangel Nybegynder
29. juni 2002 - 11:18 #11
firehat => jo, man kan OGSÅ oprette alias, altså hvor mig@d.dk og migselv@d.dk kommer til adressen min_navn@d.dk

Dea_PG
Avatar billede firehat Nybegynder
29. juni 2002 - 11:21 #12
2 point til de 2 første der svarede! og 1 til den sidste! - ellers ville det blive for svært at dele!
Avatar billede nuki Nybegynder
29. juni 2002 - 11:23 #13
takker... ellers havde den bare delt i 100 dele
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juni 2002 - 11:25 #14
selvtak - og held og lykke med den nye erhvervelse :)
Avatar billede firehat Nybegynder
29. juni 2002 - 13:56 #15
Tak!
Avatar billede megabad Nybegynder
13. december 2002 - 22:22 #16
hvor ligger forsken på alias og en e-mail?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester