Avatar billede robertk Nybegynder
02. juli 2002 - 11:33 Der er 11 kommentarer

Logo i 3D, HJÆLP søges!?

Jeg søger simpelthen en som kan lidt med 3D, jeg skal lave noget fedt og lidt lækkert til et site, det vil sige noget flash/animation/et eller andet.. og så tænkte jeg det kunne være fedt at lave "deres" logo i 3D som kunne stå og dreje rundt måske i chrome på en hvid bg, med en skygge på..

logoet kan ses på siden her: http://www.mekano.se (det lille "M" med cirkel omkring)

Og der er kreativ og frisk person son vil gribe sig ud i en udfordring som denne?..

/rk
Avatar billede styled.dk Nybegynder
02. juli 2002 - 11:41 #1
Jeg går ud fra at det er nået du selv for penge for`?
Avatar billede robertk Nybegynder
02. juli 2002 - 11:44 #2
Nej jeg får intet ud af det, da det er noget jeg skal lave på mit arbejde, så jow jeg får da min løn, men ikke noget udover det. Og jeg ville jo gerne have det bedste ud af det :)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
02. juli 2002 - 11:47 #3
Hmm...rigtig nok, tror desværre ikke jeg er god nok til 3d...
Avatar billede robertk Nybegynder
02. juli 2002 - 11:51 #4
Okay.. har du noget jeg må se :) for jeg kan SLET ikke..
Avatar billede styled.dk Nybegynder
02. juli 2002 - 11:53 #5
Neeej har ikke rigtigt lavet nået i 3d...mere siddet og leget lidt og slettet det igen..
Avatar billede robertk Nybegynder
02. juli 2002 - 11:57 #6
Okey iorden der.. :)
Avatar billede zerohero Nybegynder
02. juli 2002 - 17:33 #7
Giv mig din mail og jeg har en animation til dig...

ZeroHero
Avatar billede robertk Nybegynder
04. juli 2002 - 11:22 #8
tpoint@tpoint.dk eller rk@helikopter.tv :)) glæder jeg mig da til at se på.. nu skal det dog siges at der er en anden som også har givet det et forsøg.. men lad mig se :))

/rk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2002 - 20:23 #9
Er det sådan noget du tænker på? http://www.kazoma.dk/eksperten/mlogo.html

/per
Avatar billede claus_jac Nybegynder
27. august 2002 - 12:43 #10
lige en kommentar de herrer!!!! Dette skulle vist egentlig være under kategorien JOBS!!! (det behøver ikke være for penge!)
Ikke for at lave noget rav iden, men reglerne bliver man nødt til at følge!
Avatar billede osborne Nybegynder
20. januar 2007 - 04:53 #11
Sådan lukker du dit spørgsmål: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar