Avatar billede tomsommer Juniormester
16. august 2000 - 21:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Afstemning!

Jeg har ikke modtaget nogen e-mail I dag!

http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=7
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2000 - 21:38 #1
;-) Ja, den er vist gået liiidt i stå....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. august 2000 - 22:17 #2
Den er undervejs, det tager lidt tid.
Avatar billede el_gnu Nybegynder
16. august 2000 - 22:45 #3
Alle mails kommer meget forsinket i dag (flere timer).
Hvorfor?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. august 2000 - 22:59 #4
Vi må kigge på det i morgen tidlig, håber det er OK ?!
Avatar billede tomsommer Juniormester
16. august 2000 - 23:43 #5
:: E-Mail er lige kommet :::

Jeg fatter ikke hvad I mener med:

Vil du som bruger af Eksperten.dk være med til, at udbyde viden for penge til resten af Norden, på et selvstændigt dot com domæne ?

Nu skal I også passe på at dette ikke bliver \"FOR MEGET\" fx, med køb/salg osv.. Jeg synes det er fint som det er nu.. og hvis I ville lave Køb/Salg og alt det andet.. Så lad vær med at kalde det eksperten.dk !
Avatar billede mihi Nybegynder
17. august 2000 - 11:34 #6
Hvor er den afstemning?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. august 2000 - 11:42 #7
tomsommer>> Vi overvejer at lave et seperat domæne, hvor brugerne fra Eksperten, kan svare brugere i Sverige, Norge, Finland på spm., men hvor vi skal have penge for det. Vedr. dit andet spm., kan du så ikke uddybe \"for meget\", evt. direkte til os på info@eksperten.dk
mihi>>Skriv hvis du ikke har modtaget noget, linket er: www.eksperten.dk/nyhedsbrev.phtml
Avatar billede tomsommer Juniormester
17. august 2000 - 23:27 #8
Sorry webmaster@tsn.dk,
  Your message to: info@eksperten.dk was not delivered.
The Retry Limit has been reached.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 09:30 #9
Problemet bliver rettet i løbet af dagen, indtil da kan du sende mails til mig på arh@visionworkers.dk
Avatar billede kholsen Nybegynder
20. august 2000 - 23:09 #10
Tak for henvendelsen.

Min tid på Nettet er meget begrænset. Jeg har et fuldtidsjob fra kl. 15:00 til 03:00, alle ugens 5 hverdage, og har ikke tid til at læse alt på Nettet. Skulle der komme et resultat, vil jeg da gerne vide det.
MVH.
    kholsen@mail.tele.dk